اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: -621/7/8    کد خبر: 15727019   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

معاون اشتغال کمیته امداد امام اصفهان؛

راه اندازی و پایداری اشتغال ۹۶۸ طرح مددجویان کمیته امداد اصفهان

راه اندازی و پایداری اشتغال ۹۶۸ طرح مددجویان کمیته امداد اصفهان

  معاون اشتغال کمیته امداد امام اصفهان گفت: برای ایجاد، راه اندازی و پایداری اشتغال ۹۶۸ طرح مددجویان کمیته امداد استان اصفهان، اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان تسهیلات، پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه کمک به ایجاد طرح های مددجویی در خودکفایی نیازمندان موثر است، اظهار داشت: در ۵ ماهه نخست امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال، ۹۶۸ طرح مددجویی ایجاد، راه اندازی و پایدارسازی شده است. 
 
احمد رضایی با اشاره به اختصاص تسهیلات اشتغال به طرح های مددجویی، ادامه داد: با هدف توانمندسازی نیازمندان، طی ۵ ماهه امسال به ۹۶۸طرح مددجویی اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است. 
 
وی با تاکید بر اینکه طرح راهبران شغلی، اقدامی موثر در ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد است، افزود: در این طرح کارآفرینان موفق با ارائه آموزش های کاربردی اولیه و لازم به مددجویان و همچنین تامین مواد اولیه برای ایشان، محصول با برند و نظارت راهبر تولید و در نهایت توسط وی به صورت تضمینی خریداری می شود. 
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با بیان اینکه این نهاد توانمندسازی مددجویان را با محوریت ایجاد فرصت های شغلی پایدار از طریق طرح های راهبری شغلی و هدایت شغلی، دنبال می کند، گفت: در این مدت برای بیش از هزار مددجوی بیکار کم مهارت که به هر دلیل امکان فعالیت بیرون از منزل را ندارند اشتغال ایجاد شده است. 


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #کمیته امداد #اصفهان #ایران #مردم #جویا #یتیم #نیازمند
ما را دنبال کنید:
+