اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/22    کد خبر: 15726884   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

شهردار دولت‌آباد؛

همچنان اراده‌ای برای اجرای پروژه جانبازان دیده نمی‌شود/عدم شفاف‌سازی مصوبات شورای شهر دولت‌آباد

همچنان اراده‌ای برای اجرای پروژه جانبازان دیده نمی‌شود/عدم شفاف‌سازی مصوبات شورای شهر دولت‌آباد

  شهردار دولت‌آباد گفت: همچنان اراده‌ای برای اجرای پروژه جانبازان از سوی شهرداری اصفهان دیده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، به نقل از آوازه شهر محمدحسین یاری شهردار دولت‌آباد برخوار روز گذشته در جمع خبرنگار اظهار کرد: اگر تمام مردم دولت‌آباد بخواهند که پروژه بلوار جانبازان به اتمام برسد؛ ولی شهرداری و شورای شهر اصفهان نخواهد، هیچ اقدامی نمی‌توان انجام داد.


وی با اشاره به عدم موفقیت شهرداری برای متقاعد ساختن اصفهان در زمینه اجرای پروژه جانبازان، ادامه داد: با توجه به اینکه پروژه جانبازان در حریم شهر دولت‌آباد به اتمام رسیده است و سال گذشته شهردار اصفهان در بازدید از این پروژه در مصاحبه‌ خبری اعلام کرد که این پروژه تا سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود؛ ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

شهردار دولت‌آباد بیان داشتند: پیگیری‌های زیادی از سوی شهرداری، شورای شهر برای تکمیل بلوار جانبازان انجام شده و جدیداً شهرداری اصفهان متقاعد شده که عملیات اجرایی را آغاز کند ما نیز نقشه پروژه را به شهردار منطقه ۷ ارائه دادیم و شهرداری اصفهان اعلام کرد که امکان آزادسازی باغات مسیر را به علت هزینه بالا ندارد .

وی در ادامه از انعقاد قرارداد با بخش خصوصی برای باغ بانوان خبر داد و گفت: باغ بانوان با کمک بخش خصوصی به‌زودی تجهیز و صبح‌ها در اختیار بانوان و شب‌ها در اختیار خانواده قرار می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا نشست خبری شهردار و شورای شهر در غیاب دو تن از اعضای شورای شهر دولت آباد در شهرداری برگزار شد.

در حاشیه نشست خبری شهردار و شورای شهر دولت آباد خبرنگار آوازه شهر ، در زمینه اینکه هیچ خبر و اطلاعاتی از جلسات و مصوبات شورای شهر دیده نمی شود سوال کرد اما متاسفانه شورای شهر دولت آباد برخوار هیچ پاسخی در این زمینه ندادند .

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید #ٌ #شهرداری #دولت آباد #برخوار #اصفهان #یاری #مردم
ما را دنبال کنید:
+