اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/21    کد خبر: 15726876   در دسته بندی حرف مردم نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

طی بیانیه‌ای؛

درخواست از حاجی‌دلیگانی جهت شرکت نکردن در انتخابات مجلس

درخواست از حاجی‌دلیگانی جهت شرکت نکردن در انتخابات مجلس

  جمعی زیادی از اقوام، اقشار و جریانات فعال سیاسی با انتشار بیانیه‌ای از حسینعلی حاجی‌دلیگانی خواستند برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس نام‌نویسی نکند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جمعی زیادی از اقوام، اقشار و جریانات فعال سیاسی با ارسال بیانیه‌ای به شرح زیر از حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده سه دوره مجلس درخواست کردند که برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار نام‌نویسی نکند.


به نام خداوند لوح و قلم

حقیقت‌نگار وجود و عدم

ما نخبگان، جریانات مختلف سیاسی، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گر، فعالین در حوزه بسیج، اقوام مختلف ایرانی در دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار، اصناف و اقشار مختلف از جمله؛ معلمان، دانشگاهیان، اعضای شورای شهر و روستا، جامعه بزرگ ورزشکاران و بانوان، بازنشستگان، طلاب حوزه‌های علمیه، خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای، کارمندان، کشاورزان، پزشکان، جامعه بزرگ مهندسان، وکلا و کارگری و همچنین خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با توجه به نزدیک‌شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و با بیان اینکه حاکمیت ملی از طریق انتخابات اعمال می‌شود؛ یعنی ملت ما از طریق انتخابات در حساس‌ترین مراکز تصمیم‌گیری کشور حاضر می‌شود.

و بر اساس قانون اساسی هیچ تکریمی برای یک ملت بالاتر از این نیست که خودش برای خودش تصمیم بگیرد و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا این تکریم بزرگ را برای ملت ما فراهم کرده است.

با توجه به اینکه نقش مجلس در افت و رشد کشور فوق‌العاده و حیرت‌آور است. متخصصین و صاحبان اندیشه و نظر به‌صراحت اذهان می‌کنند که یک مجلس آرمانی تا ۷۰ درصد در رشد کشور مؤثر خواهد بود.

و در ادامه یک مجلس آرمانی با کمیسیون‌های تخصصی که موتور قوی رشد و توسعه هستند می‌تواند تمام مشکلات اقتصادی و مدیریتی کشور را به‌راحتی حل کند، از این رو این فرصت استثنایی را نباید از دست داد و بی‌اعتنایی به این فرصت خطیر قطعاً موجب پشیمانی در آینده بلکه کفران به نعمت بزرگ است و انتخاب نماینده اصلح بهترین راه برای اصلاحات اقتصادی است و برای اصلاحات اقتصادی و تعیین نوع سیاست اقتصادی انتخاب نماینده اصلح بهترین راه است.

لذا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده سه دوره حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ما امضاکنندگان این بیانیه از ایشان انتظار داریم  با ثبت‌نام نکردن در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در راستای منویات مقام معظم رهبری بخصوص در بیانیه گام دوم انقلاب گام برداشته و این دفعه فرصت را در اختیار یک چهره جدید دیگری جهت خدمت‌رسانی به حوزه انتخابیه یاد شده قرار دهند.

که بدون شک خیر و عاقبت‌به‌خیری هم در این کار خواهد بود.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #فرمانداران #مردم #جویا #ایران #خبر #استانداری اصفهان #حاجی دلیگانی
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 عباسعلی عالم
بسمه تعالی فعالیت وتلاش آقای حاجی فقط در یک دوره نمایندگی مساوی است با نتیجه اقدامات بقیه نمایندگان شهرستان برخوار وشاهین شهر ومیمه در نه دوره دوره قبلی. ایشان فردی ولایت مدار به معنی واقعی کلمه،پر تلاش،مردمی،قانون مدار ،منضبط و....هستند.من نمی دانم چرا یک عده ای میخواهند که ایشان در انتخابات آتی شرکت نکند.بدیهی است اگر مردم‌‌ از عملکرد آقای حاجی راضی نباشند به ایشان رای نخواهند داد.نخبگان وجریانات سیاسی و...دلایل خود را مطرح نمایند صرف آمدن فرد جدید ملاک‌نیست.اگر شهامت دارند خودشان را معرفی کنندتا مردم آنها را قضاوت نمایند.شش نماینده قبلی را به خاطر بیاوریدوعملکرد آنها را در نظر بگیرید وفقط یک نمونه ملاقات‌های مردمی آنها را با آقای حاجی مقایسه کنید.
 حسن هوشیار
بسم الله الرحمن الرحیم عرض سلام و ادب اولا این متن آماده شده از زبان عده ای معدود است و خودشان هم میدانند اکثر مردم شریف شهرستان خواستار ماندن جناب اقای حاجی نماینده ولایت مدار و محبوب مردم هستند دوما شما چهره جدید خودتون را معرفی بفرمایید وقضاوت را بسپارید دست مردم سوما شما از اول انقلاب تا به الان کارها و اقدامات انجام شده توسط جناب اقای حاجی را نمی توانید با هیچ یک از نمایندگان مقایسه کنید .هرچند ما نمایندگان خوب کم نداشتیم ولی پشتکار و تلاش شبانه روزی ایشان زبان زد است چهارما شما اگر نمی دانید بدانید ایشان با قوت تمام وبا پشتکار و امید و ایمان بیش از پیش می اید و ما هم مثل کوه پشت ایشان هستیم . وبدانید و همه بدانند و خواهیم دید ایشان دوباره با اگثریت آرا همچنان می ماند ومن الله توفیق خادم الحسین : هوشیار
+