اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/15    کد خبر: 15726849   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

معاون اشتغال کمیته امداد اصفهان خبرداد؛

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۲۱۰ طرح مددجوی کمیته امداد اصفهان

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۲۱۰ طرح مددجوی کمیته امداد اصفهان

  معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: طی چهارماهه نخست امسال با پرداخت تسهيلاتی بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، ۲۱۰ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد استان اصفهان راه اندازی شد.

 به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، احمد رضایی  اصلي‌ترين محور فعاليت كميته امداد در رفع محروميت را پرداخت تسهيلات با هدف ايجاد اشتغال پایدار اعلام كرد و اظهار داشت: طی چهارماهه نخست امسال با پرداخت تسهيلاتی بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، زمينه‌ اشتغال، تامين درآمد و معيشت خانوارهای مشمول ۲۱۰ طرح مددجویی فراهم شده است.


وی با اشاره به اینکه افراد بيكار فاقد پوشش بيمه كه دهك خانوار آنها زير ۵ است مي‌توانند از تسهيلات اشتغال استفاده كنند، ادامه داد: پرداخت تسهيلات در قالب اشتغال خرد و متوسط مي‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال، گره‌گشاي مشكلات معيشتي خانوارهاي تحت حمايت باشد.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۲۳۵ نفر دوره آموزشی و مهارت آموزي براي افراد نيازمند برگزار شده، افزود: امسال با هدف کاربردی سازی برنامه آموزش مهارتی و نزدیک کردن آن برای دستیابی به موقعیت های شغلی، اجرای ۵ هزار و ۴۲۵ دوره آموزش کسب و کار تا پایان سال برنامه ریزی شده که درحال حاضر نیز تعدادی از این دوره ها درحال برگزاری می باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر اینکه این نهاد توانمندسازی مددجویان را با محوریت ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار دنبال می‌کند، گفت: ايجاد فرصت‌هاي اشتغال نه تنها زمينه‌ساز خودكفايي اين خانواده‌ها مي‌شود بلكه شرايط مناسبي را در تقويت جبهه توليد و بهبود معيشت به وجود مي‌آورد.

 

 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #کمیته امداد #بیمه #اشتغال #ایران #جویا #مردم #دولت #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+