اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/11    کد خبر: 15726734   در دسته بندی ورزشی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

تکواندوکار نوجوان شاهین‌شهری به اردوی تیم ملی دعوت شد/برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد

تکواندوکار نوجوان شاهین‌شهری به اردوی تیم ملی دعوت شد/برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد

  سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر گفت: مهدی عزتی تکواندوکار نوجوان شاهین‌شهری به اردوی تیم ملی دعوت شد.

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: با شروع مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان استان اصفهان تیم خانه بسکتبال شاهین‌شهر در بخش دختران توانست در اولین بازی خود تیم خوب آرارات اصفهان را با نتیجه  ۵۰ بر ۴۲ شکست دهد و گام اول را باقدرت بردارد .


وی ادامه داد: طی برگزاری مسابقات تکواندو که ششم تیرماه به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد، مهدی عزتی تکواندوکار نوجوان و ارزنده شاهین‌شهری با مربیگری کیان امیری موفق شد به اردوی تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران راه یابد .

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی ووشو کشور و انتخابی تیم‌ ملی جوانان و رده‌های سنی دختران که به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد.

وی خاطرنشان ساخت: در این مسابقات ۶ نفر از ورزشکاران شایسته شاهین‌شهری نمایندگان استان اصفهان حضور داشتند که آتاناز قاسمی‌پور رده سنی نونهال مدال طلا سبک گوئن شو و ستایش اسدی رده سنی جوانان یک مدال نقره و دو برنز را کسب کردند.

شاه علی بیان داشت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و شهرداری شاهین‌شهر، با حضور جمعی از مسئولان نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد برای بازدید عموم در فرهنگسرای گلدیس شاهین‌شهر افتتاح شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #ورزش #جوانان #شاهین_شهر #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+