اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/26    کد خبر: 15726574   در دسته بندی ورزشی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر؛

تکمیل زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ملت شاهین‌شهر

تکمیل زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ملت شاهین‌شهر

  سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ملت در فضایی بالغ بر ۸ هزار مترمربع در دست تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صدای جویا در اصفهان به مهم‌ترین رویدادهای ورزشی شاهین‌شهر و میمه در اردیبهشت‌ماه 1402 گریزی زد و گفت: اعضای هیات کشتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی احکامی مشخص شدند.


وی ادامه داد: سرکار خانم گل جهان شُکرزاده عضو شورای شهر به‌عنوان نایب رئیس بانوان و جناب آقای علی صالحی نیز دیگر عضو شورا به‌عنوان عضو هیات رئیسه هیات کشتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخاب شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر  و میمه با بیان اینکه  ورزشکاران و ورزش دوستان شاهین‌شهری توانستند در مسابقات اسنوکر آزاد کشوری توانستند مقام سوم را اذعان خود کنند، تصریح کرد: مسابقات اسنوکر آقایان جایزه بزرگ کشور به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر با عنوان جام نقش‌جهان و یاد شهدای ورزشکار استان اصفهان با حضور ۲۱۲ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.

وی بیان داشت: در بیست و یکمین روز از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، عسگریان سرپرست شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور، سید مجید سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان و شکیبامهر مدیرکل فنی و نظارت بر طرح اماکن ورزشی این وزارتخانه و محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، با حضور در شهرستان شاهین‌شهر، از پروژه‌ها و اماکن ورزشی این شهرستان بازدید کردند.

شاه علی خاطرنشان ساخت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ملت در فضایی بالغ بر ۸ هزار مترمربع در دست تکمیل و آماده‌سازی بوده و مراحل پایانی تکمیل پروژه استخر نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه از 20 الی 23 اردیبهشت‌ماه 1402 شاهین‌شهر میزبان دور چهارم مسابقات بسکتبال نوجوانان لیگ باشگاه‌های کشور بود، گفت: این مسابقات با حضور چهار تیم : لئونارد شاهین‌شهر، سپاهان، توزیع کاله تهران، خانه بسکتبال تنکابن در ورزشگاه انقلاب شاهین‌شهر برگزار شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #ورزش #جوانان #شاهین_شهر #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+