اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/4/18    کد خبر: 15724432   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مسئول کمیته امداد شاهین‌شهر؛

2 هزار و 700 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شاهین‌شهر هستند/راه‌اندازی سایت ذبح نذورات خیران برای روز عید قربان

2 هزار و 700 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شاهین‌شهر هستند/راه‌اندازی سایت ذبح نذورات خیران برای روز عید قربان

  مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌شهر گفت: 2 هزار و 700 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌شهر هستند که نزدیک به 6 هزار نفر می‌شوند.

سید رسول محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: 2 هزار و 700 خانوار در شاهین‌شهر تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که نزدیک به 6 هزار نفر می‌شوند.


وی با بیان اینکه این ارقام شامل  گروه هدف‌های مختلفی از جمله کارافتاده سنی، کار افتاده جسمی و زنان سرپرست خانوار و غیره هستند، افزود: شرایط اقتصادی حاکم در کشور تا حدودی بر افزایش مراجعات به کمیته امداد امام خمینی (ره) تأثیر داشته است.

مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌شهر تصریح کرد: اتفاق جدیدی طی سال گذشته در کمیته امداد امام خمینی (ره) افتاده است، راه‌اندازی سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» بوده است، بدین شکل که این سامانه به 27 درگاه دولتی لینک هست و زمانی که سرپرست خانواری تقاضای تحت پوشش قرارگرفتن کمیته امداد را داشته باشد به‌محض واردکردن کد ملی مراجعه‌کننده  تمام استعلامات مورد نیاز گرفته می شود و مشخص خواهد شد از چه گروه دهک درآمدی در جامعه هست. اگر دهک بالای پنج باشد باشد به هیچ عنوان نمی توانیم وی را تحت پوشش کمیته امداد بیارویم.

وی با بیان اینکه سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» به سامانه کل ثبت احوال کشور نیز وصل است، گفت: به‌محض اینکه فرد فوت کند سریع به ما اطلاع‌رسانی می شود و ادامه خدمات به فرد متوفی قطع خواهد شد.

محمدیان با بیان اینکه برای عید قربان با همکاری برخی نهادهای اجرایی مصوب گردید از ذبح متفرقه جلوگیری و سایت ذبح توسط کمیته امداد با رعایت موازین شرعی و پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت سازمان دامپزشکی راه‌اندازی شود، خاطرنشان ساخت: سال گذشته با همکاری خیران شاهین شهری نزدیک به 380 کیلوگرم گوشت نذری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر؛ 24432

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+