اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/10/8    کد خبر: 15723715   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین شهر خبر داد؛

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی آتش‌ سوزی به کارخانه جمیل نخ

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی آتش‌ سوزی به کارخانه جمیل نخ

  فرماندار شاهین شهر گفت: آتش سوزی در شرکت ریسندگی جمیل نخ مورچه خورت حدود ۲۰ میلیارد تومان به این شرکت خسارت وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی در گفت و گو با مهر  با اشاره به آتش سوزی در کارخانه ریسندگی جمیل نخ اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و آتش با همت بسیار خوب آتش نشانان در ساعت دو و ۲۸ دقیقه بامداد به صورت کامل اطفا شد.


وی با بیان اینکه برای اطفا این حریق دو دستگاه اطفائیه از آتش نشانی شهرک صنعتی مورچه خورت، هفت دستگاه از آتش نشانی شاهین شهر و ۱۱ دستگاه اطفائیه سنگین و فوق سنگین از آتش نشانی اصفهان برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: علاوه بر نیروهای امدادی آتش نشانی نیروهای هلال احمر، اورژانس، اداره برق و راهداری برای این امر حضور و مشارکت داشتند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه علت وقوع این حادثه همچنان در دست بررسی است، ابراز داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه آتش سوزی در شرکت ریسندگی جمیل نخ مورچه خورت حدود ۲۰ میلیارد تومان به این شرکت خسارت وارد کرد البته خوشبختانه این شرکت بیمه بوده است.

وی با بیان اینکه این شرکت دارای ۱۳۰ نفر نیروی کارگر است، تصریح کرد: در حال حاضر کارخانه تعطیل است اما به محض حل مشکل برق رسانی با توجه به سوختگی سیستم برق کارخانه دوباره راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+