اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/11/20    کد خبر: 15722945   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 19  دقیقه

جدیدترین اخبار جهان، ایران در قالب مجله خبری جویا منتشر شد

جدیدترین اخبار جهان، ایران در قالب مجله خبری جویا منتشر شد

  جدیدترین اخبار جهان، ایران، اصفهان و... در قالب مجله خبری جویا طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، جدیدترین اخبار جهان، ایران در قالب مجله خبری جویا طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر به اطلاع عموم خواهد رسید.


  1. سخنگوی پنتاگون: کمک به سعودی‌ها علیه یمن متوقف شد.
  2. آخرین تغییرات قیمت اوراق مسکن از این حکایت دارد که زوج‌های تهرانی می‌توانند با پرداخت ۲۷ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان، ۲۴۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت کنند.
  3. وزیر خارجه فرانسه: گفت‌وگوهای گسترده‌ای با همتایان آمریکایی، انگلیسی و آلمانی درباره ایران و چگونگی تعامل با چالش هسته‌ای و در زمینه امنیت منطقه‌ای انجام شد.
  4. فرماندار راور: زمین‌ لرزه راور خسارتی نداشت/این زلزله با بزرگی ۴.۷ ریشتر ساعت ۰۲: ۱۶ بامداد امروز در عمق ۱۲ کیلومتری زمین روی داد.
  5. نمایندگان مجلس از وزیر کار گلایه کرده اند که بعد از پرداخت بدهی فدراسیون فوتبال از طریق منابع مالی شستا چرا برای بازگشت این پول اقدام موثری انجام نشده است.
  6. وبگاه آکسیوس به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: لغو تحریم انصارالله به کنگره آمریکا ابلاغ شد.
  7. پلیس راه البرز: درپی بارش برف سنگین در جاده کرج - چالوس تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ در این محور ممنوع است.
  8. بایدن: لزومی ندارد ترامپ به‌دلیل رفتار دمدمی و احتمال لو دادن اطلاعات، گزارش‌های اطلاعاتی دریافت کند.
  9. سخنگوی مجلس: دولت در هیچ مرحله ای با اصلاحات کمیسیون تلفیق همراهی نکرد.
  10. سخنگوی کاخ سفید: بازگشت به برجام به ایران بستگی دارد.
  11. بایدن گزارش محرمانه قتل خاشقچی را به کنگره ارائه می‌دهد.
  12. بخشنامه «الزام دادسراها و دادگاه‌ها و ضابطان دادگستری به پذیرش مستقیم شکایات مردم» از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.
  13. بعد از اتفاقات شب گذشته و حرکت ووریا غفوری بعد از تعویض، این بازیکن در تمرین امروز تیمش شرکت نکرد.
  14. وزیر علوم: آنچه در آموزش مجازی ایده آل بود، محقق نشد.
  15. جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
  16. قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس: ٢۵ درصد تست مسافرین خارجی که به ایران می‌آیند مثبت است یعنی با خودشان ویروس می‌آورند و بعد هم متأسفانه قرنطینه را رعایت نمی‌کنند.
  17. سازمان هواپیمایی کشوری: تعلیق پروازها به انگلیس تا پایان بهمن تمدید شد.
  18. معاون حمل و نقل شهرداری تهران: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس شهری نو امروز به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی افزوده می‌شود
  19. آخرین تغییرات قیمت اوراق مسکن از این حکایت دارد که زوج‌های تهرانی می‌توانند با پرداخت ۲۷ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان، ۲۴۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت کنند.
  20. ستاد اجرایی فرمان امام: خط تولید واکسن کرونا اردیبهشت سال آینده با توانایی تولید ماهانه ۱۵ میلیون دوز واکسن کرونا راه‌اندازی خواهد شد
  21. یارانه نقدی بهمن ماه دوشنبه واریز می‌شود
  22. معاون اقتصادی رئیس جمهور از تمدید مهلت مراجعه بنگاههای ورزشی، گردشگری و فرهنگی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا به بانکها تا نیمه اسفند ماه خبر داد
  23. وزارت خارجه آمریکا: این کشور دیگر جنبش انصارالله یمن را به عنوان گروه تروریستی تلقی نمی کند
  24. سخنگوی ستاد مقابله با کرونا: امتحانات تئوری دانشجویان غیرحضوری برگزار می شود
  25. امتحانات عملی دانشجویان بومی شهرهای زرد و آبی حضوری برگزار می شود
  26. معاون فرهنگی بهره‌برداری مترو تهران: طرح تست رایگان کرونا در مترو سراسری می‌شود
  27. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخشنامه ای جزئیات حذف دفترچه درمانی از ابتدای اسفند به تمامی واحدهای اجرایی ستادی و استانی این سازمان ابلاغ کرد
  28. رئیس بنیاد مستضعفان کشور: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار سند به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان به مردم واگذار شده و این کار همچنان ادامه دارد
  29. مجلس نمایندگان یمن از رویکرد جدید آمریکا برای توقف جنگ علیه یمن و پایان دادن به حمایت تسلیحاتی از عربستان و امارات استقبال کرد
  30. صدر اعظم آلمان از معترضان در بلاروس حمایت و اعلام کرد: تصمیم دارد به اپوزیسیون این کشور آسانتر ویزا دهد.
  31. رئیس‌جمهوری آمریکا روز یکشنبه ۱۹ بهمن گفت ایالات متحده تحریم‌ها علیه ایران را لغو نمی‌کند تا این کشور به میز مذاکره برای احیای برجام برگردد.
  32. توییت وزارت خارجه روسیه که در آن عبارت «خلیج عربی» به کار رفته است، اعتراض ایران را به دنبال داشت.
  33. رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز روز یکشنبه ۱۹ بهمن نسبت به خیز ویروس کرونا در استان خوزستان هشدار داد.
  34. صادرات بریتانیا به اتحادیه اروپا در ماه ژانویه ۲۰۲۱ نسبت به دور مشابه پارسال ۶۸ درصد افت کرده است.
  35. در جریان شکستن و سقوط بخشی از یخچال‌های طبیعی کوه‌های هیمالیا در مناطق شمالی هند، دست‌کم ۹ نفر کشته و بیش از ۱۵۰ تن نیز مفقود شدند.
  36. رئیس سازمان امور اجتماعی کشور روز یکشنبه ۱۹ بهمن اعلام کرد که آمار خودکشی در ایران طی هفت سال گذشته سالانه چهار الی پنج درصد افزایش یافته است.
  37. اتاق بازرگانی ایران در گزارشی اعلام کرده است که ۶۰ درصد کارخانجات تولیدکننده خوراک دام به دلیل عدم تامین نهاده‌های دامی تعطیل شده‌اند.
  38. رهبر جمهوری اسلامی، با تکرار موضع قبلی درباره احیای کامل برجام، گفته است شرط ایران این است که «آمریکا بایستی تحریم‌ها را کلاً در عمل لغو کند» و ایران هم این موضوع را «راستی‌آزمایی» کند.
  39. دستگیری دو عضو شورای شهر و یک کارمند شهرداری لواسان به دلیل تخلفات مالی و ساختمانی
  40. صبح امروز علی اکبر احمدی دشتی مدیرعامل پتروشیمی رازی به اتهام اختلاس ۳۳۰ میلیون دلار! در حوزه صنعت پتروشیمی توسط دادسرا عمومی و انقلاب احضار و سپس روانه زندان شد.
  41. نامزدهای جشنواره فیلم فجر ۹۹ اعلام شد
  42. دکتر محمدرضا شانه ساز، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران و رییس سازمان غذا و دارو امروز یکشنبه در راس هیاتی وارد مسکو شد، این هیات قرار است بعد از مذاکرات با مقامات روسیه، توافقنامه همکاری مشترک تولید واکسن کرونا را نهایی کند.
  43. رشد ۱۳۰ درصدی حقوق کارکنان نظام سلامت در ۲ سال...
  44. قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) در صرافی‌های بانکی، امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسید، قیمت هر اسکناس یورو برای فروش ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان است.
  45. اسدی نماینده کارگران در شورای عالی: از آنجایی که حقوق کارگران باید بر مبنای سبد معیشت خانوار تعیین شود، ارزش این سبد معیشتی بیش از ۹ میلیون تومان برآورد می‌شود و حقوق کارگران باید همین اندازه باشد.
  46. دو شهردار سابق شهرستان دورود از توابع لرستان، به اتهام اختلاس بازداشت شدند
  47. دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی تبریز: وضعیت اقتصاد کشور به گونه ای شده است که دولت و مجلس به تنهایی نمی توانند مشکلات را حل کنند و نیازمند یک بسیج عمومی برای حل مشکلات اقتصادی از صدر تا ذیل هستیم.
  48. هشدار ظریف وزیر امور خارجه نسبت به کاهش بازرسی‌های آژانس اتمی در ایران
  49. حضور ۴ نامزد ریاست فدراسیون در انتخابات پیش روی این فدراسیون قطعی شده اما وضعیت حیدر بهاروند مبهم است. علی کریمی، عزیزی‌خادم، کیومرث هاشمی و آجرلو افرادی هستند که صلاحیت آن ها برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید شده است.
  50. مدیر پژوهش مرکز نجوم آستان حضرت عبدالعظیم (ع) از کشف و شناسایی آرامگاه «زکریای رازی» در محوطه گورستان قدیمی شهرری خبر داد.
  51. استاندار تهران: تعداد شهرهای نارنجی از ۱۸ به ۳۶ شهر رسیده است
  52. پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار شاهین شهر در پی شهادت جانباز سرافراز حاج پرویز کریمی
  53. استاندار اصفهان گفت: باید فکر اساسی برای آبرسانی به کشاورزان این استان صورت گیرد و این مهم هم مشکلات متعدد و روش‌هایی مختلفی دارد.
  54. دکتر محسن رضایی در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری شهید باکری در تبریز: در اقتصاد، فرهنگ و هنر، در علم و فناوری و صنعت، در معماری و شهرسازی و در کشاورزی هنوز فرهنگ "ما می توانیم" را مستقر نکرده ایم.
  55. پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر از ابتلای نوزاد یک روزه شاهین‌شهری به ویروس کرونا خبر داد.
  56. امیر شکری، رییس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی: اسکناس‌های جدید در انطباق با حذف چهار صفر طراحی شده است.
  57. آمنه نادعلی زاده، سخنگوی قانون جدید چک: چک‌های جدید از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ صادر و تحویل مشتریان می‌شوند. ثبت چک‌ها از طریق سامانه صیاد صورت خواهد گرفت. کارمزدهای صدور چک و سایر موارد تغییر نخواهد کرد.
  58. در پی تایید توقیف محموله دو میلیون بشکه‌ای نفت ایران از سوی آمریکا،‌ وزارت نفت ایران اعلام کرد از آن بی‌اطلاع است.
  59. معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ۲۸ درصد دانش‌آموزان به تبلت و گوشی هوشمند نیاز دارند و برای تامین این امکانات به ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
  60. همایش بزرگ تجلیل از حافظان سلامت شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه و بسیجیان فعال در طرح حافظان سلامت در تالار شیخ بهایی برگزار شد.
  61. سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در شاهین شهر دستگیر شد.
  62. هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۴۰۰ بسته کمک معیشتی در قرارگاه‌های جهاد سازندگی در حوزه‌های مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه توزیع می‌شود.
  63. همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر آیین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان شهدای ورزشکار (فرزانگان) با حضور آقای حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه، آقای طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، دکتر نوروزی شهردار اصفهان، آقای حجتی شهردار دولت آباد، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد و با حضور عبدالله بنهری فرماندار شهرستان برخوار برگزار شد.
  64. همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر؛ ۲ باب مدرسه خیرساز (سیزدهمین و چهاردهمین پروژه از مجموعه مدارس نرگس جزی) حاجیه خانم ایران نیرومند و حاج محمد جزی با حضوراسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان، مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه ساز استان و‌ جمعی از مسئولان محلی و خانواده جزی افتتاح شد.
  65. همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر؛ از نماد اسطرلاب ساخته شده در دوره صفویه توسط اساتید عبدالعی و محمد باقربن رفیع جزی که در موزه بریتیش بریتانیا نگهداری می شود، با حضور مهندس اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان، رئیس انجمن موزه داران استان و مسوولین محلی رونمایی شد.
  66. مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: ۱۹ هزار و ۱۸۱ بیمه شده از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند و یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان هم مطالبات سازمان تأمین اجتماعی در استان از کارفرمایان است که به دلایل مختلف وصول نشده است.
  67. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۲۰۲ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.
  68. در چهارمین روز از جشنواره فجر در اصفهان، با وجود اینکه سالنهای سینما لبریز از جمعیت مشتاقی بود که برای تماشای فیلم آبیار آمده بودند، «ابلق» نتوانست نظر موفق منتقدان را به خود جلب کند.
  69. مدیرکل تأمین اجتماعی اصفهان گفت: امسال با توجه به کمبود بودجه دولت، برای بیمه خبرنگاران جدید محدودیت‌هایی اعمال شد و ازمحل هدفمندی یارانه‌ها نیز بودجه‌ای برای بیمه خبرنگاران لحاظ نشد.
  70. قیمت صادراتی گازمایع به طور میانگین ۱۵۰ دلار به ازای هر تن ارزان ­تر از بنزین و گازوییل است؛ بنابراین با مصرف LPG، می ­توان بنزین و گازوییل معادل آزاد شده را با قیمت بیش­تر صادر کرد.
  71. سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه تازه‌ترین آمار بیماران کووید ۱۹ در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۷ بیمار دیگر جان خود را از دست دادند.
  72. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ با رشد ۳۵ هزار و ۱۵۱ واحدی به یک میلیون و ۱۷۰ هزار و ۴۹۷ واحد رسید.
  73. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از درخواست رسمی کشور‌های خارجی برای خرید نخستین واکسن ایرانی کرونا خبر داد.
  74. نشست خبری شهردار و رئیس شورای شهر شاهین شهر به مناسبت دهه فجر فردا 21 بهمن ماه 1399 در تالار شیخ بهایی برگزار می شود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+