اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15720439   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

سرپرست و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر سالروز ورود آزادگان را به میهن تبریک گفتند

سرپرست و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر سالروز ورود آزادگان را به میهن تبریک گفتند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرپرست و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی پیامی به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود پرستوهای مهاجر را به میهن اسلامی تبریک گفتند.


متن پیام بدین شرح است:

سلام خدا بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سرافرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

بیست و ششم مرداد ماه یادآور خاطره شیرین بازگشت سرو قامتانی است که خود را برای نثار جان آماده کرده بودند و در برابر همه ناجوانمردی‌های دشمنان ایستادند.

آزادگان، راد مردانی هستند که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت‌ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل دست بر نداشته و امروز نیز به‌عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

بدین‌وسیله ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور عزیزمان ایران اسلامی، این مناسبت خجسته را به محضر خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و شهروندان شریف شاهین‌شهری تبریک عرض نموده، امیدواریم در سایه الطاف الهی و برکت خون شهدا روز به روز شاهد توسعه و اعتلای میهن عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+