اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/3/2    کد خبر: 15719532   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

اداره کل بازرسی اصفهان قرارداد شهرداری شاهین‌شهر با شرکت پسماند را تخلف اعلام کرد

اداره کل بازرسی اصفهان قرارداد شهرداری شاهین‌شهر با شرکت پسماند را تخلف اعلام کرد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسین ابراهیمی ناغانی عصر امروز در گروه تلگرامی خود به نام «شهر و شهروند» در پاسخ به یکی از ادمین های خود در خصوص ابهامات مطرح شده در مورد شرکت پسماند شاهین‌شهر اظهار کرد: دوستان عزیزی که در خصوص مسئله شرکت پسماند شهری شاهین‌شهر دغدغه دارند و نسبت به آینده کاری قشر عزیز کارگران خدمات شهرداری طرف قرارداد این شرکت نگران هستند باید عرض کنم، وقت ملاقاتی با رئیس محترم بازرسی کل استان اصفهان در روز شنبه 4 خردادماه 1398 گرفته‌ایم که پیرامون کلیه دفاعیات و شرایط موجود صحبت کنیم.


وی افزود: متأسفانه اداره بازرسی کل استان اصفهان طی نامه‌ای قرارداد شهرداری شاهین‌شهر با این شرکت را ذیل ماده 19 تخلف اعلام کرده است.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر ادامه داد: البته به نظر می‌رسد منطبق با آنچه در بند اول این نامه ذکرشده است که اساسنامه این شرکت، مصوبه شورای شهر شاهین‌شهر را ندارد و باید عرض کنم که طبق مصوبه شورا در دوره سوم و طی مراحل قانونی ثبت این اساسنامه، اطلاعات اشتباهی در این خصوص به اداره کل بازرسی استان اصفهان ارائه گردیده است.

وی تأکید کرد: ما حتماً این موارد و دغدغه خانواده محترم کارگران را به سمع و نظر رئیس اداره کل بازرسی استان اصفهان خواهیم رساند و از منافع مردم و شهر شاهین‌شهر توأمان قاطعانه دفاع خواهیم کرد.

ابراهیمی ناغانی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای هم که پیش‌تر در هفته گذشته با معاون بازرسی در شهرداری شاهین‌شهر داشتیم، نظر ایشان مساعد است و انصافاً هم دغدغه کارگران محترم را داشته‌اند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+