اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/2/10    کد خبر: 15719340   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

کاهش 50 درصدی بازدید اصفهانی‌ها از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به خاطر سیل

کاهش 50 درصدی بازدید اصفهانی‌ها از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به خاطر سیل

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد:‌ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نام‌گذاری شده است، یک سری برنامه‌های تخصصی و مناسبتی در نظر گرفته است.


وی افزود: به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر که به‌عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام‌گذاری شده است دبیرخانه‌ای به‌صورت دائمی در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان جهت برگزاری ویژه‌برنامه‌های این روز فعال‌شده است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان هدف از برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها را آشنایی نسل‌های جدید با سیره شهدا و دلاورمردهای آنان عنوان کرد و گفت: سال گذشته نزدیک به 6 هزار نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه در قالب اردوهای آموزشی از مجموعه باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهان بازدید به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه 5 شهید گمنام در محل باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهان تدفین شده‌اند، ادامه داد: در این مکان برنامه‌های آموزشی مختلفی در حوزه جنگ نرم و سایر برگزار می‌شود تا کسانی که در این برنامه‌های آموزشی شرکت می‌کنند بیشتر با چهره و حیله دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی پیدا کنند.

سردار شروانیان از کاهش 50 درصدی بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به خاطر سیل‌های اخیر در غرب و جنوب کشور خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به 10 هزار نفر از شهر اصفهان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس به غرب و جنوب کشور اعزام شدند که امسال این میزان به خاطر شرایط بد آب و هوایی و ایجاد سیل در استان‌هایی همچون ایلام، خوزستان و لرستان به نصف کاهش یافت.

وی از اختصاص مکانی به همه شهرستان‌های اصفهان در باغ‌موزه دفاع مقدس استان اصفهان جهت معرفی شهدای هر شهرستان خبر داد و گفت: یکی از قسمت‌هایی باغ‌موزه دفاع مقدس استان اصفهان که تأکید بر هر چه زودتر تکمیل شدن آن داریم، تجهیز قسمت حوزه دیجیتال آن می‌باشد.

وی در پایان با مضحک خواندن اقدام دولت ترامپ در تروریستی خواندن سپاه و با بیان اینکه این عمل آمریکا کار تازه‌ای نیست، بیان داشت: با استفاده از همین سیره و روحیه شهدا هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اهل‌بیت (ع) بوده است که تاکنون مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستاده‌ایم و از این به بعد نیز به برکت خون همین شهدا خواهیم ایستاد و به قول فرمایش حضرت امام (ره)، آمریکا نیز هیچ غلطی نخواهد کرد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+