اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/7    کد خبر: 15727509   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

سارقان مسلح منزل و خودرو در تور مأموران پلیس آگاهی شاهین‌شهر

سارقان مسلح منزل و خودرو در تور مأموران پلیس آگاهی شاهین‌شهر

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ۵ سارق مسلح منزل و خودرو توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح پیشگیری از سرقت در ایام نوروز شب گذشته ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی در انتهای خیابان حافظ شمالی شاهین شهر، یک دستگاه سواری پراید را که چند روز قبل از سطح  شاهین شهر سرقت شده بود مشاهده و سریعا برای توقیف خودرو وارد عمل شدند.


️وی افزود: فرد سارق که خود را در چنگال قانون می دید بوسیله خودرو، قصد تعرض به مأموران انتظامی و فرار از محل را داشت که با شلیک به موقع مأموران به لاستیک، خودرو متوقف و فرد سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام خبر دیگر اظهار داشت: اواسط اسفند ماه سال قبل در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از یک شهروند شاهین شهری توسط چند سارق مسلح ناشناس و فرار آنها از محل، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این سارقان در ساعات پایانی شب بوسیله یک دستگاه وانت که از اصفهان سرقت کرده بودند با ورود به شاهین شهر قصد سرقت اموال یک منزل را داشتند که با هوشیاری صاحب خانه و حضور همسایگان از محل متواری و در حین فرار پس از تصادف با جدول خیابان، با تهدید کلت کمری خودروی پژو ۲۰۶ زنی جوان را در حوالی میدان امام علی (ع) سرقت و متواری می‌شوند که در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از چند روز تلاش بی وقفه با اقدامات تخصصی خود پاتوق سارقان را در یکی از محلات کلانشهر اصفهان شناسایی و صبح امروز پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی مشترک با کارآگاهان پلیس آگاهی استان با ورود به این پاتوق هر پنج نفر سارق را دستگیر و خودروی مسروقه را نیز کشف کردند.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت عمومی هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای قانون شکن امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند و با این گونه افراد به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

شناسایی و انهدام دو محل اوراق خودروهای سرقتی و دستگیری ۲ سارق در شاهین شهر

️سرهنگ کیان مهر ادامه داد: با آغاز تعطیلات نوروز، در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای پراید مدل پایین در سطح شاهین شهر، به منظور پیشگیری از وقوع سرقت های مشابه و ارتقای امنیت مردم و  مسافران نوروزی، دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

️وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر با جمع آوری سرنخ های موجود، ۲ نفر سارق را که پس از سرقت خودروهای پراید مدل پایین اقدام به اوراق و باز  نمودن قطعات با ارزش آن ها در منازل خود می‌کردند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، در ۲ عملیات جداگانه هر ۲ سارق را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد : در این رابطه علاوه بر کشف ۲ دستگاه خودروی پراید سرقتی در بازرسی از مخفیگاه های متهمان تعداد زیادی قطعات اوراق شده از خودروهایی که سارقان قبلاً سرقت کرده بودند نیز کشف شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #سرقت #شاهین‌شهر #قاچاق #زندان
ما را دنبال کنید:
+