اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/6    کد خبر: 15727530   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

 فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه خبرداد:

سارقان احشام در بخش میمه دستگیر شدند

سارقان احشام در بخش میمه دستگیر شدند

   فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی بخش میمه سارقان احشام دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رسانه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و جلوگیری از تصادفات و حوادث ترافیکی در سطح شاهین‌شهر، طرح تلفیقی عوامل پلیس راهور و انتظامی شهرستان در خصوص برخورد با پدیده دور دور و حرکات نمایشی خودرو ها و برخورد با خودرو های دودزا و پلاک مخدوش و.... در نقطه حادثه‌خیز سطح شاهین‌شهر به‌ویژه جاده سلامت، میدان ولی‌عصر و ورودی روستای جهادآباد به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: اواخر سال قبل در پی سرقت تعداد ۱۱ رأس گوسفند از یک دامداری در حومه بخش میمه شهرستان بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ لایبید پس از چند هفته تلاش و پیگیری پی به ردپای سارقان در شهرستان مجاور برده و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات هر دو سارق را که به‌وسیله یک دستگاه وانت نیسان و با استفاده از غفلت مال‌باخته، با نفوذ شبانه به دامداری، دست به سرقت احشام وی زده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر و احشام مسروقه را کشف و به مالباخته تحویل دادند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #آگاهی #مردم #احشام #میمه #شاهین شهر #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+