اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/12/9    کد خبر: 15727474   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

معاون سیاسی استانداری اصفهان؛

آخرین مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ۸ صبح فردا است/ نتایج انتخابات از طریق ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود

آخرین مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ۸ صبح فردا است/ نتایج انتخابات از طریق ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود

  رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرصت تبلیغات نامزد‌های انتخابات ساعت ۸ فردا پنجشنبه دهم اسفندماه به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان، چهارشنبه نهم اسفندماه در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: از ۸ صبح فردا مهلت تبلیغات نامزدها به پایان می‌رسد و بعد از این ساعت تبلیغات ممنوع است و رأی گیری نیز ساعت ۸صبح روز جمعه یازدهم اسفند ماه آغاز می‌شود و تمام شعب موظفند راس این ساعت رای گیری را آغاز کنند.

وی افزود: فرمانداری‌های استان روز آینده تمام زیرساخت‌ها از جمله برق، تلفن، سیستم گرمایشی همه را کنترل و آمادگی صددرصد شعبه‌ها را رصد و اطلاع رسانی کنند. وی گفت: عوامل اجرایی و نظارت هم باید ساعت ۶ صبح در شعب اخذ رأی مستقر خواهند بود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: نتایج نیز از طریق ستاد انتخابات استان اصفهان به اطلاع مردم استان خواهد رسید. رئیس ستاد انتخابات استان گفت: در خصوص نتیجه انتخابات اعضای هیات‌های اجرایی و فرمانداری‌ها نباید ورود پیدا نکنند و نتایج را ستاد انتخابات اعلام می‌کند.

جان‌نثاری با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان، متذکر شد: برای دسترسی به شعب بایستی راه‌های مواصلاتی بازگشایی شود از این رو نیروهای خدوم اداره کل راهداری در تلاش هستند تا تمامی راه‌ها بازگشایی شود.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مشائل فنی و پشتیبانی برگزاری انتخابات نیز مرور شد و استان آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات دارد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #فرمانداران #مردم #جویا #ایران #خبر #استانداری اصفهان
ما را دنبال کنید:
+