اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/16    کد خبر: 15727439   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

استاندار اصفهان در گفتگو با خبرنگاران در فریدن:

۷۰ درصد مصوبات سفر شهرستانی به فریدن عملیاتی شده است/ اختصاص ۵۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان فریدن

۷۰ درصد مصوبات سفر شهرستانی به فریدن عملیاتی شده است/ اختصاص ۵۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان فریدن

  استاندار اصفهان گفت: ۷۰ درصد از مصوبات سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان فریدن عملیاتی شده است و درصدد هستیم ۳۰ درصد باقی مانده را ساماندهی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دوشنبه شانزدهم بهمن‌ماه، در جریان سفر به شهرستان فریدن در ایام الله دهه فجر و در جمع خبرنگاران این شهرستان، گفت: در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ادامه برنامه افتتاحیه‌ها در سراسر استان با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در شهرستان فریدن حضور یافتیم و از برخی پروژه‌های این شهرستان بازدید کردیم و شاهد افتتاح و بهره‌برداری برخی دیگر از پروژه‌های شهرستان فریدن بودیم.

وی ادامه داد: در بخش راهسازی پروژه‌های خوبی از جمله باند کندرو تقاطع غیرهمسطح (نهرخلج_درختک) و جاده سه راهی (نماگرد_داران) افتتاح شد.

مرتضوی گفت: حدود ۴۶ میلیارد تومان اعتبار حوزه راهسازی به شهرستان فریدن از سال گذشته تاکنون اختصاص یافته است که منجر به افتتاح پروژه‌های این حوزه شد.

استاندار اصفهان بیان کرد: در حوزه کشاورزی شهرک گلخانه‌ای که از سالهای گذشته نیمه کاره مانده بود با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرتضوی گفت: اورژانسی که در سفر شهرستانی به این شهرستان مصوب شده بود پیشرفت قابل توجهی داشته و تا پایان سال تجهیزات کامل این مجموعه نصب خواهد شد و این اورژانس یکی از بهترین مراکز اورژانسی منطقه غرب استان خواهد شد.

وی ادامه داد: در سایر پروژه‌ها نیز درصدد هستیم با تأمین اعتبار مورد نیاز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی و آموزشی این شهرستان باشیم.

استاندار اصفهان اظهار کرد: با پیش بینی در ستاد سفر استان درصدد هستیم پروژه‌های زمین مانده را به سرانجام برسانیم.

مرتضوی افزود: ۷۰ درصد از مصوبات سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان فریدن عملیاتی شده است و درصدد هستیم ۳۰ درصد باقی مانده را ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری ۵۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان فریدن اختصاص یافته است.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید #
ما را دنبال کنید:
+