اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/13    کد خبر: 15727430   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خبر داد؛

آمادگی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری

آمادگی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: آمادگی خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در 11 اسفندماه امسال اعلام می نماییم.

به گزارش خبرنگار سیاسی رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طباء زواره فرماندار و رئیس هیأت اجرایی حوزه‌های اصلی انتخابات شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار با گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با راه‌اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات، شاهد تحقق عدالت تبلیغاتی در سطح حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار خواهیم بود.


وی ادامه داد:  این شبکه در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین مباحث انتخاباتی و فراهم‌کردن فرصت برابر برای نامزدها را بر عهده دارد تا آنها بتوانند از طریق رسانه ملی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار بیان کنند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: این شبکه، تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها، به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازد و در مدت‌زمان تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود از طریق آن هستند.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند با جستجوی مجدد در کانال‌های تلویزیونی با عنوان ENTEKHAB37  می‌توانند برنامه‌های مربوط به شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار را ملاحظه نمایید.

کاظمی طباء با بیان اینکه  تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات در ۱۲۳ شعبه با ۲۴۶ صندوق اخذ رأی، در سطح شهرستان یاد شده فراهم شده است، یادآور شد: بدین منظور با به‌کارگیری ۳۰۰۰ نیروی انسانی اجرایی، نظارتی و امنیتی، تأمین ۱۸۰ دستگاه خودرو و تهیه ۹۰۰۰ پرس غذا و میان‌وعده، آمادگی خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در 11 اسفندماه امسال اعلام می‌نماییم.

وی از افتتاح پروژه مسکونی ظفر ۴ در اولین روز دهه مبارک فجر با همت تعاونی مصرف کارکنان دولت خبر داد و گفت: پروژه ظفر ۴ با زیر بنای کل مجموعه به مساحت  ۳۵۵۰ مترمربع و متراژ مفید  ۲۴۰۰ مترمربع طی ۷ سقف و ۲۴ واحد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی و ارزش فعلی حدود ۷۰ میلیارد تومان، واقع در خیابان مطهری، است که شروع عملیات ساختمانی آن از مهر ۱۳۹۹ بوده است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه از آماده‌باش و شروع به کار پرسنل و نیروهای خدوم پلیس‌راه و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محور میمه - قرقچی هم زمان با نزولات آسمانی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مسافرین در جاده خبر داد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید #
ما را دنبال کنید:
+