اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/9    کد خبر: 15727417   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

دبیر حزب هدای اصفهان؛

انتظار داشتیم به ازای هر اتوبوس تأیید صلاحیت اصولگرایان به اندازه سرنشینان یک موتور سیکلت اصلاح طلبان تأیید می شدند/منافع ملی را بر منافع حزبی ترجیح می دهیم

انتظار داشتیم به ازای هر اتوبوس تأیید صلاحیت اصولگرایان به اندازه سرنشینان یک موتور سیکلت اصلاح طلبان تأیید می شدند/منافع ملی را بر منافع حزبی ترجیح می دهیم

  دبیر حزب هدای اصفهان گفت: علیرغم آنکه کاندیداهای ما رد صلاحیت شده اند، قطعاً در انتخابات پیش ر‌و شرکت خواهیم کرد، زیرا منافع ملی را بر منافع حزبی ترجیح می‌دهیم.

محسن عزتی، دبیر حزب هدای اصفهان و فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص جلسه روز گذشته استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با نمایندگان احزاب، تشکل ها و فعالین سیاسی استان اصفهان به خبرنگار صدای جویا گفت: در این نشست صمیمانه به استاندار اصفهان به عنوان نماینده دولت سیزدهم عنوان کردم که سال‌هاست که مسئولان می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند اما مردم نمی‌گذارند.


وی افزود: ما انتظار داشتیم به ازای هر اتوبوس از اصولگرایان که تأیید صلاحیت شده‌اند به اندازه سرنشینان یک موتور سیکلت هم از اصلاح طلبان هم تأیید شوند که این اتفاق تا این لحظه عملیاتی نشده است‌.

دبیر حزب هدای اصفهان تصریح کرد: علیرغم آنکه کاندیداهای ما رد صلاحیت شده اند، قطعاً در انتخابات پیش ر‌ شرکت خواهیم کرد، زیرا منافع ملی را بر منافع حزبی ترجیح می‌دهیم اما باید به صراحت گفت مشارکت به دلایل مختلف از جمله فشار اقتصادی تحمیلی بر مردم پایین است.

وی ادامه داد: اگر به دنبال افزایش مشارکت هستیم و بخواهیم آن را ریشه‌یابی کنیم می‌توان آن را در دو قطبی سازی‌هایی جویا شویم که صاحبان قلم و اندیشه نزدیک به یک جریان خاص آن را رقم زده‌اند.

عزتی متذکر شد: دو قطبی‌های سیاسی اصلاح طلب-اصولگرا به دو قطبی‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند و این زنگ خطری است که در جامعه کنونی به صدا درآمده است.

وی بیان داشت: در ناآرامی های سال گذشته گسلی بین مردم ایجاد شد که روز به روز عمیق‌تر شده و در انتخابات پیش رو خود را نشان خواهد داد.

دبیر حزب سیاسی هدای اصفهان گفت: یکی از عوامل عدم اعتماد مردم دعواهای دو جریان سیاسی کشور و وعده‌هایی است که به مردم داده شد اما هیچ وقت بدان عمل نشده است به همین خاطر توصیه می‌شود بدون تعارف از مردم عذرخواهی کنیم و وعده جبران بدهیم.

وی اضافه کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم. پیشرفت‌های زیادی در حوزه های مختلف صورت پذیرفته است اما کشوری هستیم که درد بی‌درمان خود تحقیری و خود تخریبی دارد و موفقیت‌های خود را نمی‌بینیم.

عزتی در پایان اضافه کرد: با توجه به شرایط فوق بحرانی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای وظیفه امروز ما مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است، علی رغم همه اعتراضات و انتقادات باید به دور از دعواهای سیاسی حضور جدی داشته باشیم.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #مجلس #سیاست #استانداری #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+