اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/1    کد خبر: 15727400   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 8  دقیقه

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

راهکارها و اقدامات جهت پیشگیری از سرقت منازل شهروندان اصفهانی

راهکارها و اقدامات جهت پیشگیری از سرقت منازل شهروندان اصفهانی

  رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان مهم‌ترین عوامل سرقت منزل را_عدم رعایت نکات ایمنی در راه‌های ورودی ساختمان، اعتماد بی جا و فراهم‌کردن زمینه حضور افراد نامطمئن و ناشناس در محوطه ساختمان و سایر برشمرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی صدای جویا از اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در پیامی مهم‌ترین عوامل سرقت منزل را ۱_عدم رعایت نکات ایمنی در راه‌های ورودی ساختمان ۲_ اعتماد بی جا و فراهم‌کردن زمینه حضور افراد نامطمئن و ناشناس در محوطه ساختمان ۳_ نگهداری اموال با ارزش در داخل منزل ۴_ خالی گذاشتن منزل بدون رعایت اصول ایمنی برشمرد.


وی افزود: در جهت کاهش سرقت منازل شهروندان اصفهانی می‌توانند راهکارها و اقدامات زیر را مدنظر قرارداده تا شاهد پیشگیری از سرقت منزل باشند؛  ۱_ از درهای ضدسرقت استفاده شود. ۲_ درهای ورودی منزل طوری نصب شوند که فضای خالی زیر آن‌ها باقی نماند ۳_ فضای خالی زبانه در را پر کنیم ۴ _  بر روی در آپارتمان خود چشمی و زنجیر نصب کنید ۵_ درصورتی‌که منزل شما ویلایی است نکات ایمنی را با دقت بیشتری رعایت کنید ۶_  برای ایمنی بیشتر منزل خود از سیستم‌های دزدگیر استفاده کنید ۷_  مطمئن شوید که کلید منزلتان در اختیار افراد ناشناس یا غیر مطمئن قرار ندارد ۸_  برای در ورودی از قفل‌های مطمئن و استاندارد استفاده نمایید ۹_  در صورت سکونت در مجتمع مسکونی از پلیس یار محله و یا سرایدار مورد اطمینان استفاده کنید ۱۰_  از خالی گذاشتن منزل تا حد امکان خودداری کنید.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان این اطمینان را دادند که پیام‌های پیشگیرانه را متناسب با سرقت‌های مختلف به شهروندان گرامی ارائه نماید.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #سرقت #منزل #اصفهان #جویا #ایران #مردم
ما را دنبال کنید:
+