اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/29    کد خبر: 15727395   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

امام جمعه بدره؛

فتنه جدید دشمنان جدایی مردم از نظام و برگزاری انتخابات حداقلی است/تنها ۲۰ درصد توان جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل به میدان آمده است

فتنه جدید دشمنان جدایی مردم از نظام و برگزاری انتخابات حداقلی است/تنها ۲۰ درصد توان جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل به میدان آمده است

  امام جمعه شهرستان بدره گفت: فتنه جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدایی مردم از حکومت و برگزاری انتخابات حداقلی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،حجت الاسلام محسن دانیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بدره با تاکید بر رعایت تقوای الهی و تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و همچنین روز پدر به دیدار ائمه جمعه سراسرکشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: حامل سلام گرم رهبر معظم انقلاب به شما نمازگزاران عزیز شهر بدره هستم.


وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بیانات بسیار مهم و راهبردی درباره مسائل مختلف داخلی و خارجی داشتند، افزود:مهمترین بخش فرمایشات امام خامنه‌ای که از همان ابتدای سال آغاز شده و این روزها به اوج خودش رسیده حضور پرشور مردم در انتخابات بوده است.

خطیب نماز جمعه های بدره با بیان اینکه مردم سالاری دینی نام دیگر جمهوری اسلامی است، افزود:  ️مردم در نگاه اسلام، خیلی مورد توجّه هستند، حتّی کسی مثل امیرالمؤمنین، اگر مردم با او نباشند، می گوید من تکلیفی ندارم.اگر مردم آمدند، آن‌وقت بر او واجب است که مسئولیّت را بپذیرد؛ لذا حضرت مسئولیّت را قبول کرد به همین خاطر امیرالمؤمنین به اعانت مردم احتیاج دارد.

حجت الاسلام دانیاری با بیان اینکه خدای متعال مؤمنین را در ردیف نصرت خودش قرار میدهد، بیان داشت: رسیدن به هدفهای اسلامی جز با حضور مردم، جز با توجّه و مبادرت مردم امکان‌پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه هميشه انتخابات برای جمهوری اسلامی مهم بوده و هست. بیان داشت: انتخابات اسفندماه امسال نسبت به دوره های قبل حساس‌تر و از اهميت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه فتنه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدایی مردم از حکومت و برگزاری انتخابات حداقلی است، متذکر شد: در وهله‌ی اول هدف دشمنان به نتیجه رساندن برنامه تحریم انتخابات و در مرحله دوم عدم انتخاب اصلح است.

امام جمعه بدره ادامه داد: ملت بزرگ ایران با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

وی با تبریک ولادت امیرمؤمنان على عليه السلام و امام هادی(ع)، گفت: بهترین هدیه برای پدر عزت و احترام و حفظ جایگاه پدری در خانواده است.

وی به تحلیل اوضاع و شرایط منطقه از جمله جنگ گروه‌های مقاومت در فلسطین اشغالی با اسرائیل جنایتکار، موضوع مهم یمن و تحرک گروه‌های تروریستی در خاک پاکستان علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: همه بخصوص اسرائیل و آمریکا و حامیان آنها بدانند، ابتکار عمل به دست جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان ساخت: مجهزترین ارتش دنیا اسرائیل با کمک آمریکا می خواستند که چند روزه رهبران حماس را ترور و حماس را نابود و در نهایت غزه را اشغال کنند، اما بیش از ۱۰۰ روز است که با ذلت و خواری در باتلاقی که گروه کوچک حماس برای آنها درست کرده است گیر کرده اند و کاری جز کشتن زن و کودکان بی گناه را ندارند.

حجت الاسلام دانیاری با بیان اینکه جبهه مقاومت در چهار کشور لبنان، عراق، سوریه و یمن تنها با کمتر از ۲۰ درصد توان وارد میدان و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مقابل اشغال گران قدس آمده اند، تصریح کرد: ایران اسلامی هم مشت جبهه مقاومت را پر می‌کند و هر جایی لازم بداند ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدامات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ارتقای آرامش و امنیت در منطقه قابل تقدیر است، گفت: پاسخ دقیق و نقطه‌زنی مقر تروریست‌ها از فاصلهٔ ۱۲۵۰ کیلومتری در ادلب سوریه ، پیامی بود برای هر کسی که کشور ما را تهدید کند.

امام جمعه بدره خاطرنشان کرد: پیام این موشک‌ها برای بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که دشمنان خبیث ما بدانند،اگر جمهوری اسلامی ایران زاویۀ موشک‌ها را تغییر دهد و تعداد آن‌ها را زیادتر کند بدون کوچک ترین تردیدی پایگاه‌های آمریکایی در منطقه و رژیم غاصب صهیونیستی را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی با تاکید مجدد بر پر بودن مشت برادران فلسطینی، تصریح کرد: اگر روزی تنها سلاح آنها سنگ بود اکنون با سلاح‌های پیشرفته در مقابل دشمن مقاومت می‌کنند.

حجت الاسلام دانیاری ضمن تقدیر و تشکر از شجاعت و ابتکار عمل یمنی ها در مقابل وحشی گری آمریکا و انگلیس خبیث، یادآور شد: درد یمنی‌ها بخورد بر سر حکام نالایق عربی که در مقابل این جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل خفه خون گرفته‌ اند.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #ایلام #خبر #مردم #جویا #نماز جمعه
ما را دنبال کنید:
+