اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/14    کد خبر: 15727357   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر خبرداد؛

احداث بزرگترین سایت تفریحی و گردشگری استان اصفهان در شاهین‌شهر

احداث بزرگترین سایت تفریحی و گردشگری استان اصفهان در شاهین‌شهر

  شهردار شاهین‌شهر گفت: بزرگترین سایت تفریحی و گردشگری و مجهزترین شهر بازی استان اصفهان با بهره‌گیری از ظرفیت و سرمایه بخش خصوصی در شاهین‌شهر احداث شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، همایش شهرداران استان اصفهان در کارگروه ارزیابی زیست محیطی و مکان‌یابی جایگاه پسماند و مواد زائد شهری صبح امروز در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر برگزار شد.


سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این مراسم ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی کرمان، شهادت جمعی از هم‌وطنان را تسلیت گفتند و اظهار داشت: دعوت از شاهین شهر در اجلاس جهانی شهرداران (u20) در هندوستان به پیشنهاد مجمع شهرداران آسیایی و دعوت رسمی مجمع جهانی شهرداران به دلیل شناخت کامل این اجلاس از چالش های زیست محیطی و مجاورت شاهین‌شهر با صنایع آلاینده مانند پتروشیمی و نیروگاه و همچنین ظرفیت های توسعه ای شاهین شهر بود.
وی با اشاره به تقسیم‌بندی این شهر به ۶ ناحیه و ۱۵ محله شهری و برگزاری نشست‌های مشورتی معتمدان و شهرداران، افزود: در این نشست‌ها بر اساس نیاز مردم هر ناحیه، جدول برنامه و بودجه متناسب با آن در راستای توزیع عدالت نسبی، با هدف توسعه شهری و هویت بخشی تدوین می‌شود.
شهردار شاهین‌شهر دستاوردهای حضور شهر دانش و خلاقیت در اجلاس جهانی شهرداران (u20) هندوستان را، شناسایی نکات مثبت مدیریت شهری و استفاده از خلاقیت‌های نوین در راستای ارتقای توسعه برشمرد و گفت: تعامل و ارتباط با مدیران شهری کل دنیا و برنامه‌ریزی موثر در راستای دیپلماسی شهری، ارتباط با کشورهای توسعه یافته و بهره‌برداری از تجربیات آن‌ها به منظور توسعه شهری و بهره‌مندی از پتانسیل‌های مثبت جهانی در مذاکرات مسالمت آمیز و دیپلماسی شهری از دیگر دستاوردهای سفر به هند بود.
وی با بیان اینکه شاهین شهر دارای ۳۸۰ هکتار فضای سبز با سرانه بیش از ۱۷ مترمربع برای هر نفر و شهری سبز است، تصریح‌ کرد:
دریاچه مصنوعی در دو بخش شامل مخزن بزرگ ذخیره پساب با ظرفیت یک میلیون و پانصد هزار متر مکعب در بخش شرقی سایت احداث می‌شود و بخش تفرجی دریاچه مصنوعی در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار و با سطح آبگیری حدود ۱۱ هکتار و با عمق کم و کیفیت آب رودخانه پس از تصفیه تکمیلی در بخش غربی سایت احداث خواهد شد
وی خاطرنشان ساخت: قرار است به فضل پروردگار و حمایت کلیه مسئولان شهرستانی و استانی، بزرگترین سایت تفریحی و گردشگری و مجهزترین شهر بازی استان اصفهان در این پروژه با بهره‌گیری از ظرفیت و سرمایه بخش خصوصی احداث شود.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین‌شهر #اصفهان #دولت #جویا #شهرداری
ما را دنبال کنید:
+