اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/10    کد خبر: 15727345   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

جانشین فرمانده انتظامی شاهین شهر:

۱۰ سارق در طرح امنیت محله محور در شاهین شهر دستگیر شدند

۱۰ سارق در طرح امنیت محله محور در شاهین شهر دستگیر شدند

  جانشین فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از دستگیری ۱۰ سارق، مواد فروش و جمع‌آوری معتادان متجاهر با اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبرداد.

به گزارش رسانه خبری جویا از اصفهان، سرهنگ حجت فرهادی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با محوریت پاکسازی پارک‌ها، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری سارقان به مدت ۷۲ ساعت در شهرهای شاهین شهر، گز و گرگاب به مرحله اجرا شد.


وی شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق در ارتباط با سرقت‌های خودرو، قطعات خودرو، اموال معابر عمومی، منازل نیمه ساز، مدار س و اماکن خصوصی و دولتی، دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر از سطح محلات و جمع آوری ۲۲ معتاد متجاهر و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد را از دستاوردهای این طرح اعلام کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم و ارتقا امنیت گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا #سارق اموال داخل خودرو
ما را دنبال کنید:
+