اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/8    کد خبر: 15727343   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

ایران امروز یک ابر قدرت تعیین کننده در جهان است/بزرگ ترین فساد کشور کم کاری مسئولان در خدمت به مردم است

ایران امروز یک ابر قدرت تعیین کننده در جهان است/بزرگ ترین فساد کشور کم کاری مسئولان در خدمت به مردم است

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: بزرگ‌ترین فساد کم‌کاری برخی مسئولان در خدمت به مردم و استفاده درست‌نکردن از منابع کشور است.

به گزارش رسانه خبری جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی، اظهار کرد:  حماسه نهم دی 88 یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز برای ملت و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز بوده است.


وی افزود: بعد از گذشت چند ماه از آشوب که عده‌ای فتنه‌گر به بهانه های واهی در 88 درست کرده بودند و تمامی رسانه های خارجی و عده ای از خود فروختگان و افراد نادان داخلی نیز با آنها همراه شده بودند، صبر ملت با بصیرت همیشه در صحنه ایران اسلامی لبریز و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 9 دی ظرف یک روز بساط فتنه گران و گول خوردگان نظام های لیبرالی غرب و شرق را جمع کردند.

خطیب نماز جمعه های شاهین شهر گفت:  اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین همراه با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ای ساعت 12 ظهر فردا در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو بیان داشت: چهارشنبه این هفته 13 دی ماه مصادف هست با ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) و روز مادر و همچنین شهادت سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی نجاب بخش مستضعفان جهان اسلام از چنگال دنیای کفر و ستم و روز جهانی مقاومت که ما مامور به وظیفه هستیم بر اساس تاکیدات و رهنودهای اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استانهای خوزستان و کرمان و همچنین بانوان به درستی این اعیاد را تبیین نماییم.

وی به مسئله مهم جهان اسلام که فلسطین باشد پرداخت و گفت: مردم شهید پرور غزه با صبر و مقاومت خود در مقابل رژیم جعلی اسرائیل تاکنون به خوبی توانسته اند مسئله حیاتی فلسطین را زنده گه دارند و آبروی استکبار را در سراسر عالم ببرند.

حجت الاسلام باقربان با بیان اینکه امروز به شدت جریان‌های مقاومت در منطقه نظام های شیطانی اسرائیل و آمریکا و حامیان آنها را در منطقه بازی می دهند، تصریح کرد: سیاستمداران احمق اسرائیلی خیال می کردند با شهادت سردارانی همچون قاسم سلیمانی، سیدرضی و سایر کار جریانهای مقاومت را تمام کرده است. اما در واقع نه تنها این اتفاق نی افتاد بلکه امروز صدها نفر جای این شهدا را سبز کرده اند و در حال مبارزه بی امان با اسرائیل جنایت کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه ایران امروز یک ابر قدرت تعیین کننده در جهان است، عنوان داشت: تهدیدهای هسته ای غرب علیه ایران امروز هیچ تأثیری ندارد، چراکه امروز ۶۰ کشور جهان در نوبت خرید تجهیزات جنگی از ایران هستند.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه اگر واقع بین باشیم در بحث اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی دچار عقب ماندگی هستیم، ادامه داد: بزرگ ترین فساد کم کاری برخی مسئولان در خدمت به مردم و استفاده درست نکردن از منابع کشور است.

وی با بیان اینکه تحقق حکومت الله در سراسر جهان به زودی به دست صاحب الزمان(عج) و همراهان او حضرت عیسی بن مریم(ع) و حضرت خضر(ع) و یاران وی اتفاق خواهد افتاد، اظهار داشت: در تلاش برای فعال کردن نزدیک به ۱۲ پروژه فرهنگی در شاهین شهر از جمله مجمع خیرین قرآنی  هستیم.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #مقاومت #سپاه #اصفهان #ایران #مادر #سلیمانی #باقریان #جویا
ما را دنبال کنید:
+