اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/1    کد خبر: 15727318   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

امام‌جمعه بدره تاکید کرد؛

دولت سیزدهم و مجلس انقلابی بدون فوت وقت برای کاهش تورم اقدام کنند

دولت سیزدهم و مجلس انقلابی بدون فوت وقت برای کاهش تورم اقدام کنند

  امام‌جمعه شهر بدره گفت: دولت سیزدهم و مجلس انقلابی بدون فوت وقت برای گرانی‌ها افسار گسیخته و کاهش تورم که اقشار ضعیف کم‌درآمد جامعه را تحت تأثیر قرار داده است، اقدامی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری جویا از شهرستان بدره، حجت‌الاسلام محسن دانیاری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر بدره با تأکید بر رعایت تقوای الهی با تقدیر از حضور مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای گمنام، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام تازه تفحص شده سنگ تمام گذاشتند و این حضور پرشور مردم قدرشناس ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای گمنام پاسخ قاطع و محکمی بود به کسانی که فکر می‌کنند مردم از نظام خسته شده‌اند.


وی افزود: این حضور پیام‌های مهمی داشت که اولاً دولتمردان بدانند هرکجا که انقلاب اسلامی درخطر بود همین مردم با حضور پرشور و گسترده خود پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

امام‌جمعه شهرستان بدره تصریح کرد: سفره‌های مردم به‌ویژه اقشار متوسط و پایین جامعه درخطر است و بسیاری از این سفره‌ها بسیار کوچک شده است، گرانی به‌شدت مستضعفین جامعه را رنج می‌دهد، قیمت‌ها به‌صورت افسار گسیخته بالا رفته به همین خاطر لازم است تیم اقتصادی دولت سیزدهم و مجلس انقلابی بدون فوت وقت برای کاهش تورم در جامعه اقدامی انجام دهند؛ چراکه این انقلاب بدون مردم معنی ندارد.

وی بیان داشت: این حضور همچنین پیامی دیگری که به دشمنان انقلاب داشت و آن این بود که عشق و اراده مردم به امامین انقلاب و شهداء و مسئولان پاک‌دستی که در خط رهبری و شهدا هستند  روزبه‌روز بیشتر می‌شود و تا پای جان در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های آنان خواهند ایستاد و انقلاب اسلامی محافظت خواهند کرد.

حجت اسلام دانیاری به برخی بیانات هفته گذشته اشاره کرد و گفت: انتظار ما از مسئولان این است که در انتصابات عالمانه و سنجیده تصمیم‌گیری کنند، در نحوه انتخاب اولیه یک فرد مدیر دقت کامل داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که با گفتمان دولت، رهبری هم‌خوانی داشته باشد.

 وی خاطرنشان کرد: بعد از انتخاب یک مدیر به‌صورت هیجانی تصمیم‌گیری نکنند، مدیری که انتخاب می‌شود مراحل جذب و گزینش و... استعلامات امنیتی را از دستگاه‌های مربوطه دریافت نموده است و مورد تأیید دستگاه‌های امنیتی است به همین خاطر لزومی ندارد بعد از مدت کوتاهی از انتصاب برای برکناری آن مدیر تلاش شود، این‌چنین حرکات و تصمیمات هیجانی شرایط را بدتر می‌کند.

خطیب نمازجمعه‌های بدره در پایان گفت: مسئولان استان ایلام در خصوص انتصابات دقت بیشتری داشته باشند و با آبروی افراد و نظام اسلامی بازی نکنند.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #علیشروان #ایلام #مردم #جویا #گرانی #تورم
ما را دنبال کنید:
+