اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/25    کد خبر: 15727300   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

مهم ترین خبرهای امروز شاهین شهر؛

استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس تا اطفای حریق پالایشگاه نفت

استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس تا اطفای حریق پالایشگاه نفت

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه بعد از ۴۵ دقیقه حریق در پالایشگاه نفت مهار شد و تیم‌ها به خنک‌سازی پرداختند، گفت: 25 تیم اطفای حریق از همه مجموعه‌ها اعزام شدند و اوضاع تحت کنترل است.

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها اظهار کرد: امروز شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه میزان کاروانی از رزمندگان اهالی بهشت بود.


وی افزود: مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شاهین‌شهر از مقابل تالار شیخ بهایی تا سه راه فردوسی شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس را بر دستان خود تشییع و بدرقه کردند که این حضور باشکوه و بخصوص جوانان شاهین شهری نشان از همان ادامه‌دادن راه و مسیر شهداست.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در ادامه به حادثه آتش‌سوزی واحد تقطیر ۳ پالایشگاه شاهین‌شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: ساعت ۹:۵۶ صبح امروز شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲، واحد ۳ بخش تقطیر نفت خام در شرکت پالایش نفت شاهین‌شهر اصفهان دچار حریق شد.

وی ادامه داد: در اولین دقایق، آتش‌نشانی پالایشگاه به محل اعزام و شیرهای آتش‌نشانی و خنک‌کننده واحد تقطیر و گاز مایع به‌موقع عمل نموده و خنک‌سازی برج تقطیر را آغاز کردند.

کاظمی طباء با بیان اینکه بعد از ۴۵ دقیقه حریق، مهار شد و تیم‌ها به خنک‌سازی پرداختند، گفت: 25 تیم اطفای حریق از همه مجموعه‌ها اعزام شدند و اوضاع تحت کنترل است.

وی خاطرنشان ساخت: در این عملیات دو نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی شدند که در محل حادثه به‌صورت سرپایی درمان شدند  و همچنین دو نفر دیگر از کارگران پالایشگاه دچار سوختگی شدند که یک نفر از آنها به‌صورت سرپایی درمان شد و مصدوم دیگر به بیمارستان اعزام شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه خوشبختانه بعد حادثه حریق، کاملاً اطفا شد، تصریح کرد: عملیات تعمیرات هم اکنون آغاز شده است و ان‌شاءالله تا ۲۴ ساعت آینده تولید پالایشگاه نفت شاهین‌شهر به وضعیت عادی باز خواهد گشت.

وی یادآور شد: روز گذشته در مراسمی، سروان مهدی یوسفی به‌عنوان فرمانده انتظامی بخش میمه انتخاب و از زحمات 26 ماهه سروان اسدالله  گرامی تقدیر شد تا با ارتقای رتبه به‌عنوان سرکلانتر بخش میمه فعالیت کند.

کاظمی طبا در پایان حمله ناجوانمردانه کوردلان تروریست به مقر انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان را به شدت محکوم کرد و شهادت جمعی از غیورمردان جان برکف و مدافع ایثارگر ایران اسلامی را در این ایام فاطمیه(س) تبریک و تسلیت گفت.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهدا #حریق #نفت #مردم #ایران #ملت
ما را دنبال کنید:
+