اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/24    کد خبر: 15727298   در دسته بندی علمی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

مدیرعامل شرکت فناورانه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان؛

رونمایی از مجموعه نرم افزاری افتخار تلنت خدمات دهنده کسب و کار در اصفهان

رونمایی از مجموعه نرم افزاری افتخار تلنت خدمات دهنده کسب و کار در اصفهان

  مدیرعامل شرکت فناورانه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: شرکت ما موفق به ابداع «مجموعه نرم‌افزاری افتخار تلنت» شدند که به متقاضیان کار و همکار برای انتخاب درست خدمات و مشاوره می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید حامد افتخارزاده مدیرعامل یک شرکت فناورانه که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌صورت تخصصی خدمات مدیریت در امر کسب‌وکار ارائه می‌نمایید با بیان اینکه شرکت ما موفق به ابداع «مجموعه نرم‌افزاری افتخار تلنت» شدند که به متقاضیان کار و همکار برای انتخاب درست خدمات و مشاوره می‌دهد، اظهار کرد: در کمتر از یک ماه بعد از رونمایی این محصول، اطلاعات ۱۲۰۰ شغل در این سامانه بارگذاری شد و تعداد ۴۵۰ کارجو هم در تست‌های مورد نظر مورد ارزیابی قرار گرفتند و ۴۰۰ نفر از آن‌ها معرفی و ۱۰ نفر هم در حال سپری‌کردن فرایند استخدام هستند.


وی افزود: این سامانه همچنین به مدیران شرکت‌ها در بهبود فرآیند بهره‌وری منابع انسانی در حین خدمت کمک می‌کند تا از آن در تبدیل وضعیت کارکنان در طول سنوات خدمتی استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت فناورانه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در این سامانه با فعالیت کارگروه روان‌شناسی بر اساس استانداردهای روز دنیا مجموعه نیازهای شرکت‌ها را نیز جمع‌آوری و با توجه به وضعیت جسمی و فکری کارجویان تست‌های پنج‌گانه شخصیت‌شناسی به‌صورت رایگان انجام و ظرفیت انتخاب شغل آینده فرد به او اطلاع داده و گواهینامه تطبیق صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه اين سامانه ماه گذشته توسط معاونت علمي و فناوري ریاست‌جمهوری در نمايشگاه ملي هوش مصنوعی واقع در هتل عباسی اصفهان رونمايی گرديد، تصریح کرد: در بسیاری از موارد شغل در کشور ما بدون تحقیق و صرفاً بر اساس نیاز مادی انتخاب می‌شود که کارگر یا کارمند ۳۰ سال بدون انگیزه در شرکت و سازمان فعالیت می‌کند که سبب افت کیفیت کار و سلامت روحی روانی و جسمی کارکنان می‌شود درحالی‌که با ایجاد این محصول جدید در قالب ذخیره دقیق اطلاعات و بهره‌گیری از هوش مصنوعی انتخاب شغل و همکار آسان‌تر می‌گردد.

وی افزود: کارجویان می‌توانند گواهی تطابق را به کارفرما ارائه دهند و کارفرما هم می‌تواند درخواست نیروی خود را بر اساس نیاز دقیق شرکت ارائه دهد و هر دو سوی کارجو و کارآفرین از خدمات بهره‌مند شوند.

به گزارش صدای جویا، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حدود 700 شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر در خود، به طور تخصصی به رفع نیاز فناورانه صنایع می‌پردازد. صنایع پیشرفته نظیر صنعت هوا فضا، نفت، گاز ، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی و همچنین صنعت فولاد، از جمله صنایعی هستند که از محصولات این شرکت‌ها برای پیشبرد اهداف خود در عرصه تولید استفاده می‌کنند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #کسب #کار #تحقیقات #ایران #علم #صنعت #جویا
ما را دنبال کنید:
+