اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/4    کد خبر: 15727249   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:

اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهین‌شهری

اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهین‌شهری

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه از اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهین‌شهری به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبرداد.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: در هفته بسیج اولین پرواز کامل "جت آموزشی یاسین" پس از ۹ ماه ارزیابی در پایگاه وزارت دفاع در شاهین شهر(هسا)صورت گرفت.


وی افزود: در هفته بسیج ۱۷ گروه از بسیجیان دوره دیده حوزه امام علی(ع) طی مأموریتی با عنوان گشت رضویون با هدف امنیت پایدار در سطح محلات سازماندهی شدند.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج نمایشگاه عکس با عنوان " چند خرده روایت " در نگارخانه آفتاب نگارستان شاهین شهر دایر شده است، روایت های مختلفی از رابطه  انسان و طبیعت و نیز روایت هایی از تشییع شهدای دفاع مقدس توسط هنرمند عکاس مهدی بابادی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا تاریخ ۹آبان ماه سال جاری همه روزه پذیرای علاقمندان است.
کاظمی طبا از اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهین‌شهری به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبرداد.
وی یادآور شد: با توجه به اعلام شرکت آبفای استان اصفهان به دلیل انجام تعمیرات ضروری بر روی خطوط اصلی آبرسانی، از ساعت ۲۲ روز یکشنبه پنج آذر ماه سال جاری، به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت، بخش‌هایی از شهر شاهین شهر دچار افت فشار و یا قطعی آب خواهد شد، لذا می طلبد همشهریان صبور شاهین‌شهری در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین‌شهر #اصفهان #دولت #جویا #بسیج
ما را دنبال کنید:
+