اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/3    کد خبر: 15727244   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام جمعه شهرستان بدره؛

مسئولان ارشد استان ایلام صدای محرومیت شهرستان بدره را به تهران نمی‌رسانند

مسئولان ارشد استان ایلام صدای محرومیت شهرستان بدره را به تهران نمی‌رسانند

  امام‌جمعه شهرستان بدره گفت: مسئولان ارشد استان ایلام صدای محرومیت مردم شهرستان بدره را به گوش مسئولان کشور در تهران نمی‌رسانند و چنانچه کمبودهای شهرستان تا دهه فجر امسال جبران نکنند با مردم صریح‌تر صحبت خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت‌الاسلام محسن دانیاری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بدره با تأکید و توصیه بر رعایت تقوای الهی و با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مستضعفین در سال ۵۸ به فرمان حضرت امام (ره) تشکیل شد که اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است و در دوران دفاع مقدس به‌خوبی خود را نشان داده و اکنون بعد از جنگ تحمیلی در زمینه‌های مختلف نظامی، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و در همه بحران‌ها و غیره در جهت خدمت به مردم و نظام به‌صورت جهادی در حال فعالیت است که بسیجیان برای اقتدار و عزت كشور و مردم ایران تلاش و جان‌فشانی می‌کنند.


وی افزود: امروز مردم و مسوولان قدردان زحمات و جانفشانی ‌ نیروهای مخلص و بی ادعای بسیج هستند.

امام جمعه بدره ادامه داد : مردمی بودن ، و‌لایت پذیری و دغدغه مندی برای حل مشكلات جامعه در بین بسیجیان نهادینه شده ، باید سایر اقشار جامعه هم از این رویكردهای مهم و ارزشی الگو برداری كنند.

وی بابیان اینکه مردم باید شکرگزار بارش‌ها و نزولات اسمانی باشند، گفت: در جریان سیل سال گذشته در شهرستان بدره ما اعلام کردیم که بدره روستای بزرگ اما امسال در جریان بارندگی که در شهر ایلام رخ داد و شدت و میزان بارندگی هم زیاد نبود؛ اما به مردم خساراتی وارد شد که باید اعلام شود شهر ایلام یک روستای بزرگ است و عجیب است مسئولان استان علی‌رغم هشدارهایی که در خصوص بارش‌ها اعلام کردند؛ اما متأسفانه به فکر نیستند و برای مردم مشکلاتی به وجود می‌آید.

خطیب نمازجمعه‌های بدره گفت: باید در راستای محرومیت‌زدایی شهرستان قدمی برداشته شود؛ اما با این روندی که پیش می‌رود و با تخصیص‌ها و اعتبارات ناچیزی که برای شهرستان بدره در نظر گرفته می‌شود هیچ اتفاق و کار مثبتی رخ نخواهد داد.

وی با ابراز گله‌مندی مسئولان استان ایلام بیان کرد و گفت: اختصاص اعتبارات در شهرستان‌ها بر اساس عدالت‌محوری نیست و در جهت پیگیری مطالبات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

حجت‌الاسلام دانیاری در پایان گفت : در این چندسال هیچ کار شاخصی در شهرستان بدره انجام نشده و پروژه هایی از قبیل ساخت بیمارستان بدره که جز مصوبات ریاست جمهوری است بلاتکلیف و تعطیل رها شده است و مسئولان ارشد استان ایلام صدای محرومیت مردم شهرستان بدره را به گوش مسئولان کشور در تهران نمی رسانند و چنانچه کمبودهای شهرستان را تا دهه فجر جبران نکنند با مردم صریح تر صحبت خواهم کرد.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #علیشروان #ایلام #مردم #جویا #امام #نمازجمعه #تهران
ما را دنبال کنید:
+