اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/20    کد خبر: 15727215   در دسته بندی حرف مردم نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

مطالبه مردمی؛

چرا خدمات رایگان اداره گاز شاهین‌شهر را، دهیاری جهادآباد هزینه می‌گیرد؟

چرا خدمات رایگان اداره گاز شاهین‌شهر را، دهیاری جهادآباد هزینه می‌گیرد؟

  یکی از ساکنان روستای جهادآباد شاهین‌شهر گفت: درحالی‌که بر اساس قانون هیچ هزینه‌ای نباید از مالکان برای انشعاب گاز گرفته شود؛ اما متأسفانه این هزینه را دهیاری جهادآباد از مشترکان می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، با سلام و ادب خدمت رسانه مردمی و مطالبه‌گر شما به اطلاع می‌رسانم بنده یکی از اهالی روستای جهادآباد هستم که برای گرفتن انشعاب گاز یک واحد مسکونی در این روستا به اداره گاز شاهین‌شهر مراجعه کردم که بر اساس گفته مدیر شرکت گاز شاهین‌شهر و بر اساس قانون هیچ هزینه‌ای نباید از مالکان برای انشعاب گاز گرفته شود.


ولی مسئول دهیاری این روستا نزدیک به 14 میلیون تومان برای بنده فاکتور خدمات درست کرده اند. و به گفته خود همین مسئول، دریافت این هزینه بابت حفاری است که بر عهده دهیاری می باشد. در صورتی که حفاری را شرکت گاز به صورت رایگان انجام می دهند.

متأسفانه، این مشکل تمامی ساکنان روستای جهادآباد هست و برای بنده که مستأجر هستم پرداخت چنین هزینه‌ای سخت و کمرشکن است، لذا استدعا دارم از مسئولان ذی‌ربط بخصوص نمایندگی سازمان بازرسی استان اصفهان، استانداری اصفهان و فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه(دولت سیزدهم) این مطالبه به حق مردم را پیگیری بفرمایید.

(با تشکر)

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #دهیاری #جهادآباد #شاهین شهر #اصفهان #مردم
ما را دنبال کنید:
+