اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/11    کد خبر: 15727184   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امروز ۱۱ آبان ماه اتفاق افتاد؛

شهرستان شاهین شهر و میمه؛مقصد بیست‌وششمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

شهرستان شاهین شهر و میمه؛مقصد بیست‌وششمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

  صبح امروز یازدهم آبان‌ماه، بیست‌وششمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به ریاست استاندار اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حضور در گلزار شهدای میمه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید و آغاز بهره‌برداری رسمی از سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه، افتتاح پروژه‌های عمرانی وزوان، بازدید از ارگ تاریخی مورچه خورت، بازدید از پروژه نهضت ملی و جاده شهر گرگاب، بازدید از کتابخانه عمومی گز، بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شاهین شهر، بازدید از استخر نیمه ساز ورزشگاه ملت، افتتاح زمین چمن ورزشگاه ملت، دیدار با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان، ملاقات مردمی، برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان و دیدار با خانواده شهدای والامقام شهرستان بخش‌هایی از برنامه سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در شهرستان شاهین شهر و میمه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، روز گذشته نیز  مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار و گفتگو کرد.
نشست و گفتگوی نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار می‌شود.
جلسه با فعالین اقتصادی (اصناف، کشاورزان و دامداران) و کارگروه تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری ویژه شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز ضمن حضور در ملاقات مردمی و گفتگو با مردم شهرستان در شورای اداری مشترک استان اصفهان و شهرستان حضور خواهد داشت.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #شهدا #ایران #مردم #ایران #شاهین‌شهر #جویا
ما را دنبال کنید:
+