اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/8    کد خبر: 15727172   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اصفهان؛

مهم‌ترین مأموریت قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اصفهان جهاد تبیین است

مهم‌ترین مأموریت قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اصفهان جهاد تبیین است

  دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان اصفهان گفت: از مهم‌ترین مأموریت‌های قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان اصفهان جهاد تبیین است، در واقع چهار هدف مشخص گردیده که مهم‌ترین آن بحث مهم تبیین است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام علیرضا فقیهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان اصفهان بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب در استان‌های مختلفی شکل گرفت که یکی از آنها استان اصفهان است.


وی با بیان اینکه این قرارگاه با هماهنگی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند، افزود: با توجه به آموزش‌های تخصصی که جهت تربیت‌مدرس داده شده است، با همکاری همین تربیت مدرسان دانش‌آموزان و دانشجو نزدیک به 20 موضوع در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آغاز گردیده است.

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان اصفهان  تصریح کرد: قرارگاه جوانان انقلاب در استان اصفهان زیر نظر مستقیم نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان اصفهان فعالیت می‌کند که شورای مرکزی آن متشکل از ۱۰ نفر از مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه از زمان شکل‌گیری قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان اصفهان تا هم اکنون نزدیک به شش جلسه با حضور امام‌جمعه استان اصفهان برگزار شده است، بیان داشت: این قرارگاه هیچ‌گونه وابستگی به جایی ندارد.

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به حجم بالای فعالیت‌های استان اصفهان اولین استانی در کشور بود که پیشنهاد دبیری قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب به‌صورت شهرستانی را داد.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های مختلفی از جمله؛ جوانان، نوجوانان، بانوان، ورزشکاران، هنرمندان، اصحاب رسانه و غیره جهت فعالیت مثمرثمر شکل‌گرفته است، افزود: از مهم‌ترین مأموریت‌های قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان اصفهان جهاد تبیین است، در واقع چهار هدف مشخص گردیده که مهم‌ترین آن بحث مهم تبیین است.

حجت‌الاسلام فقیهی گفت: در راستای مأموریت مهم تبیین از ظرفیت رسانه ملی و همچنین تریبون‌های نمازجمعه توسط نخبگان عضو این قرارگاه استفاده به‌عمل‌آمده است.

وی با بیان اینکه از سال ۵۷ تا سال ۹۷ این ۴۰ سال را گام اول انقلاب و از سال 97 به بعد تا هم اکنون گام دوم انقلاب نامگذاری شده است، تاکید کرد: در بحث بیانیه گام دوم انقلاب دچار کم کاری هستیم.

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان اصفهان ادامه داد: یکی از آسیب‌هایی که بر بیانیه گام دوم انقلاب مطرح هست موضوع دو قطبی کردن جامعه است، برای رفع این مشکل نیازمند انسجام ملی هستیم.

وی با مهم خواندن دمیدن روحیه امید و امیدآفرینی به جامعه، افزود: ما باید نوجوانان و جوانان را برای به‌نتیجه‌رسیدن این رسالت مهم با خود همراه کنیم به همین دلیل امید آفرینی خیلی مهم است.

حجت‌الاسلام فقیهی از دوره ضمن خدمت چند ساعته آموزشی حداقل کارمندان نظام اسلامی در اصفهان با بیانیه گام دوم انقلاب خبرداد و گفت: تلاش قرارگاه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بدون جانب‌داری است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انقلاب #مردم #جوانان #اصفهان #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+