اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/6    کد خبر: 15727165   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین شهر خبرداد؛

دومین پد هلیکوپتر ویژه اورژانس هوایی در مورچه خورت ساخته می شود

دومین پد هلیکوپتر ویژه اورژانس هوایی در مورچه خورت ساخته می شود

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: برای توسعه زیرساخت هایِ اورژانس هوایی در سطح شهرستان، با اختصاص اولویت به نقاط نیازمندتر، تلاش خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طبا زواره در جمع خبرنگاران پیرو دریافت گزارش روز جمعه ۵ آبانماه از اورژانس هوایی بیمارستان حضرت محمد (ص) بخش میمه، مبنی بر اعلام وقوع تصادف (برخورد خودرو با عابر پیاده) و نیاز انتقال سریع مصدوم حادثه به دلیل ترومای سر و پرواز هلیکوپتر اورژانس هوایی برای نجات جان دختر بچه ۱۰ ساله به مقصد بیمارستان الزهرا، فرماندار شهرستان چنین عنوان کرد: بحمدالله با بهره برداری از پد هلیکوپتر بخش میمه در سال گذشته ، امکان خدمت رسانیِ به موقع و مطلوب به آسیب دیدگان حوادث و بیماران و گروه های هدف، بسیار مناسب تر از قبل فراهم گردیده است.
وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تا کنون ۷ مأموریت اورژانس هوایی برای نجات جان ۱۳ نفر در سطح شهرستان، ثبت شده است که هر پرواز، بسته به نوع مأموریت حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای دولت هزینه دارد و برای مردم کاملا رایگان می باشد.
کاظمی طبا زواره اورژانس هوایی را ضرورتِ حوزه سلامت دانست و افزود: برای توسعه زیرساخت های اورژانس هوایی در سطح شهرستان جهت ارتقای سلامت مردم با اختصاص اولویت به نقاط نیازمندتر، تلاش خواهیم کرد.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای خدمت رسان در عملیات های حساس و حیات بخشِ امداد هوایی از ساخت دومین پد هلیکوپتر ویژه اورژانس هوایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در مورچه خورت خبر داد.



مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #اورژانس #مورچه خورت #اصفهان #مصدوم #هوایی #ایران
ما را دنبال کنید:
+