اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/29    کد خبر: 15727146   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امروز اتفاق افتاد؛

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان معرفی شد

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان معرفی شد

  امروز طی مراسمی با حضور استاندار اصفهان و سایر مسئولان حمید شاه محمدی به عنوان رئیس جدید منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان معرفی شد‌.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، امروز بیست‌و‌نهم مهرماه سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تودیع و معارفه رییس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مردم فلسطین و غزه در حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونسیتی، گفت: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم این جنایات هولناک را بی پاسخ نگذارد و در همین دنیا جنایتکاران را به سزای اعمال مجرمانه خود برساند.
وی ادامه داد: اینگونه اتفاقات با وجود همه تلخی‌ها سبب اتحاد بیشتر میان امت اسلامی شده و شرایطی را فراهم کرده تا نگاه و صدای واحدی در کشورهای اسلامی و هر کجا که ذره‌ای از انسانیت وجود دارد هویدا و نمایان شود.
استاندار اصفهان با اشاره به آیه اول و دوم سوره ملک، بیان کرد: این دو آیه به حکایت و مرگ و زندگی اشاره دارد و من تصور می‌کنم مدیریت نیز به همین دوره مرگ و زندگی بی‌شباهت نیست.
مرتضوی اظهار کرد: روزی حکمی به دست ما می‌دهند تا مسئولیتی را در قبال مردم بپذیریم در مقابل زمان‌سنج پایان مسئولیت نیز آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: چه خوب است احسن عمل ما به نحوی اتفاق بیفتد که صلاح و فلاح را به همراه داشته باشد.
استاندار اصفهان عنوان کرد: سازمان بازرسی به لحاظ شأن و اهمیت سازمانی و ساختاری در نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: نظارت بر حُسن جریان امور و اجرای قوانین بر عهده این مجموعه گذاشته شده که مأموریت بسیار مهمی است.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه می‌تواند با نگاه خیرخواهانه، هشداردهنده، همراهی، اولویت سنجی در مسائل استان و نگاه فرایندی به ماموریت خود توجه داشته باشد و در مقابل سازمانی ممکن است با ورودهای نابهنگام، تذکراتی که از جنس ترس، نگرانی و دلهره در مجموعه مدیران ایجاد می‌کند در برابر ادامه مسیر موفق مدیران مانع ایجاد کند.
استاندار اصفهان گفت: این سازمانِ بسیار نقش آفرین و مؤثر می‌تواند با نگاه فرایندی مسائلی که تصمیمات را زمین گیر کرده شناسایی و در صدد رفع آنها کوشش کند.
وی با اشاره به مشکلات تأمین آب بعنوان بزرگترین مشکل استان، اظهار کرد: از چند دهه گذشته خطوط انتقال آب از اصفهان به سایر استان‌ها اجرا شد و همان دستوری که انتقال آب را مقرر کرد جایگزینی آب برای اصفهان را نیز مقرر کرده بود؛ اما قسمت دوم آن اجرایی نشد.
مرتضوی گفت: اینگونه مسائل می‌تواند در دستور کار ویژه اداره کل بازرسی استان قرار بگیرد و به مطالبه چند دهه مردم جامه عمل بپوشاند.
وی عنوان کرد: سازمان بازرسی با ضمیمه کردن نگاه و رویکرد پژوهشی و خیرخواهانه می‌تواند در بسیاری از موارد کارگشا باشد.
به گزارش صدای جویا، در این آیین جناب آقای حمید شاه محمدی بعنوان رییس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان معرفی و از زحمات جناب آقای سید محمد مهدی طباطبایی قدردانی شد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #بازرسی #استانداری #اصفهان #مردم #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+