اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/5    کد خبر: 15727142   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

طی مراسمی؛

مدیرعامل شرکت پسماند شاهین‌شهر کارآفرین برتر استان اصفهان شد

مدیرعامل شرکت پسماند شاهین‌شهر کارآفرین برتر استان اصفهان شد

  طی مراسمی در سالن همایش‌های سیتی‌سنتر مهندس شیروانیان مدیرعامل شرکت پسماند شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر به‌عنوان کارآفرین برتر استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی صدای جویا، هفته گذشته کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان اصفهان ده کارفرمای سرآمد را طی دو دوره داوری با ده رویکرد فنی، علمی، اقتصادی و اجتماعی انتخاب و در تاریخ ۱۹ مهرماه گذشته مبادرت به معرفی این کارفرمایان به جامعه کار و تولید و مسئولین و مدیران ارشد استان اصفهان کرد.


 کارفرمایانی که ۳ تا ۵ سال به‌صورت متوالی کارت کارفرمایی زرین داشته باشند می‌توانند در این رقابت شرکت کنند و هدف از انتخاب کارفرمای سرآمد درجه دادن به کارفرمایان است؛ چراکه  کارفرمای سرآمد در طول سال‌ها فعالیت خود از جایگاه حقوقی ویژه برخوردار بوده و از این ظرفیت می‌توان به‌عنوان الگو برای بهبود شرایط دیگر صنایع و کسب‌وکارها بهره‌برداری کرد.

مهندس مسعود شیروانیان مدیرعامل شرکت مدیریت پسماند شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته یکی از 10 کارآفرین سرآمد استان اصفهان در سال 1401 بوده است که از وی در دومین رویداد کارآفرین سرآمد استان اصفهان در سالن همایش‌های سیتی‌سنتر با حضور مسئولان استانی تجلیل به عمل آمد. (تصاویر)




مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پسماند #شاهین شهر #اصفهان #کارآفرین #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+