اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/24    کد خبر: 15727127   در دسته بندی بین الملل نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر؛

بررسی سامانه جامع نقشه‌برداری حوزه شهرسازی شهرداری شاهین‌شهر

بررسی سامانه جامع نقشه‌برداری حوزه شهرسازی شهرداری شاهین‌شهر

  شهردار شاهین‌شهر گفت: سامانه جامع نقشه‌برداری حوزه شهرسازی شهرداری شاهین‌شهر بررسی شد.

سعید ابریشمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با بیان اینکه  سامانه جامع نقشه‌برداری حوزه شهرسازی شهرداری شاهین‌شهر توسط کارشناس مربوطه بررسی شد،  اظهار کرد: از امکانات سامانه مذکور می‌توان به  تجمیع خدمات نقشه‌برداری، امکان ایجاد آرشیو اطلاعات مربوط به نقشه‌برداری اراضی، ثبت سیستمی تقاضای نقشه‌برداری برای هر پلاک ثبتی، کوتاه شدن زمان انتظار و نوبت‌های بازدید نقشه‌برداری برای مراجعین و امکان بهره‌برداری کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری از خدمات نقشه‌برداری به‌صورت متمرکز اشاره کرد.


وی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی در محله پردیس با هدف تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی آغاز گردید.

شهردار شاهین‌شهر تصریح کرد: شاهین‌شهر، شهر دانش و خلاقیت است و با توجه به اینکه در بین دوازه شهر دوستدار کتاب قرار دارد، به‌عنوان یکی از گزینه‌های دریافت عنوان پایتختی کتاب ایران نیز مطرح‌شده است.

وی بیان داشت: با توجه به پیشینه و جایگاه قابل‌توجه مردم شاهین‌شهر در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی، شهرداری شاهین‌شهر تمام همت خود را به کار بسته است با طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ عنوان پایتختی کتاب ایران در سال ۱۴۰۲ را به دست آورد.

ابریشمی راد گفت: از سال ۲۰۰۱ که موضوع انتخاب شهرها برای پایتختی جهانی کتاب ازسوی یونسکو مطرح شد، در ایران نیز موضوع انتخاب شهر پایتخت کتاب از سال ۱۳۹۳ موردتوجه قرار گرفت و براین‌اساس، شهرهای اهواز، نیشابور، بوشهر، کاشان، یزد، شیراز و سنندج، ۷ شهری هستند که از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به‌عنوان شهرهای پایتخت کتاب ایران انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان ساخت: جلسه هماهنگی مسابقه نقاشی کودکان با موضوع شهرهای آرام و صلح‌طلب 2023 با حضور مربیان مؤسسه های فرهنگی و هنری شاهین شهر در تالار شیخ بهایی برگزار گردید.

شهردار شاهین‌شهر از آغاز عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی در محله پردیس با هدف تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی خبرداد.

وی در پایان از آغاز به کار شهر بانوان محله‌های خانه کارگر، حاجی‌آباد، شیخ بهائی و نظامی خبرداد و گفت: خوشبختانه اجرای طرح شهر بانوان در شاهین‌شهر نشان داد که بانوان بهتر می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی بدرخشند.

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #شهرداری #شاهین شهر #کتاب #مردم #ایران #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+