اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/14    کد خبر: 15727096   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امام جمعه شاهین شهر؛

مردمی‌بودن نیروهای مسلح موجب ناکامی دشمنان شده است

مردمی‌بودن نیروهای مسلح موجب ناکامی دشمنان شده است

  امام‌جمعه شاهین‌شهر مردمی‌بودن را جزو ویژگی‌های اصلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: همین ویژگی عامل اصلی ناکامی دشمنان در تضعیف امنیت کشور است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان امام‌جمعه شاهین‌شهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تأکید بر رعایت تقوای الهی ضمن تبریک هفته انتظامی و قدردانی از زحمات کارکنان پرسنل نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: بیش از ۵۰ نفر از کارکنان خدوم انتظامی  کشور از ابتدای سال جاری تاکنون، از نیروهای انتظامی و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان پاک‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای انقلاب در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم جان شیرین خود را ازدست‌داده و مقام والای شهادت رسیده‌اند.


وی مردمی‌بودن را جزو ویژگی‌های اصلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: همین ویژگی عامل اصلی ناکامی دشمنان در تضعیف امنیت کشور است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر در پایان بر لزوم همکاری و همراهی دیگر دستگاه‌های شهرستان با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی به‌ویژه ساماندهی معتادان تأکید کرد.

* کاهش ۴۶درصدی جرایم خشن در شاهین‌شهر و میمه

در ابتدای خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر سرهنگ بهزاد ثابت راسخ به مناسبت فرارسیدن هفته انتظامی به نقشه شوم دشمنان برای تضعیف امنیت داخلی کشور از طریق تبلیغات دروغین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای امنیتی، از شهروندان عزیز خواست در برابر این گونه توطئه‌های شوم دشمنان هوشیار باشند و با بصیرت خود بار دیگر آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

وی به موفقیت به دست آمده در کنترل و کاهش جرایم و همچنین کاهش وقوع تصادفات شهری شهرستان در ۶ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: به یاری خداوند متعال با رویکردی محله محور و مردم‌محور توانستیم  در این مدت وقوع سرقت را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵درصد کاهش و آمار کشفیات جرایم شهرستان را نیز ۳۸درصد افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کاهش ۴۶درصدی جرایم خشن، کاهش ۴۴درصدی وقوع سرقت منزل، کاهش ۷۸درصدی سرقت مغازه و کاهش ۱۵درصدی سرقت اموال داخل خودرو از همکاری و همراهی تمامی شهروندان محترم با پلیس تقدیر و تشکر کرد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #نیروهای مسلح #فراجا #ایران #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+