اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/7    کد خبر: 15727060   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

رئیس‌جمهور عنوان کرد؛

تولید فولاد سبز در ایران امکان‌پذیر است/ شرط اساسی اقتصاد مقاومتی استقلال در تولید است

تولید فولاد سبز در ایران امکان‌پذیر است/ شرط اساسی اقتصاد مقاومتی استقلال در تولید است

  رئیس‌جمهور گفت: تولید فولاد سبز برای کشور ما برخلاف برخی از کشورها بسیار امکان‌پذیر است چرا که دسترسی ما به مواد اولیه بیشتر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم راه‌اندازی نیروگاه شهید کاظمی مجتمع فولاد مبارکه گفت: اگر ما در صنایع کشور سرمایه‌گذاری نکنیم صنایع ما عقب مانده خواهد شد و پیشرفت مورد انتظار اتفاق نخواهد افتاد.


وی با بیان اینکه اگر در سال‌های گذشته در صنعت فولاد سرمایه‌گذاری نمی‌کردیم امروز در این نقطه نبودیم، افزود: تولید فولاد سبز برای کشور ما برخلاف برخی از کشورها بسیار امکان پذیر است چرا که دسترسی ما به مواد اولیه بیشتر است.

رئیس جمهور تصریح کرد: گام‌هایی که برای تولید فولاد سبز در کشور ما برداشته می‌شود باعث می‌شود که به عنوان اولین تولیدکنندگان جهان باشیم.

وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی که امروز در صنعت فولاد کشور داریم می‌توان رتبه تولید ایران که امروز در جایگاه دهم است را به رتبه‌های عالی تر رساند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه تمام هدف دشمن از تحریم‌ها این است که تولید کشورمان را دچار توقف کنند، خاطرنشان ساخت: طبق اعلام بانک مرکزی و مرکز آمار، رشد اقتصادی در بهار امسال به ۶ و ۷ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: امروز تولید برای کشور یک ضرورت‌های جدی است و شرط اساسی اقتصاد مقاومتی ما استقلال در تولید است به ویژه نسبت به صنایع مادر و صنایعی که زیرساخت رشد تولید هستند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #فولاد مبارکه #اصفهان #جویا #رئیسی #دولت #نیروگاه
ما را دنبال کنید:
+