اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/20    کد خبر: 15726989   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

رئیس اسبق شورای شهر دولت‌آباد؛

مصلحت‌گرایی و منفعت‌طلبی بزرگ‌ترین دلیل انتقاد نکردن از نماینده برخوار

مصلحت‌گرایی و منفعت‌طلبی بزرگ‌ترین دلیل انتقاد نکردن از نماینده برخوار

  رئیس اسبق شورای شهر دولت‌آباد گفت: مصلحت‌گرایی، منفعت‌طلبی برخی افراد و ترس بزرگ‌ترین دلیل انتقاد نکردن از نماینده برخوار در مجلس شورای اسلامی است.

محمدرضا حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تسلیت ایام پایانی ماه صفر در واکنش به انتشار یادداشت «به تکرار حاجی‌دلیگانی رأی خواهم داد به‌شرط پاسخگویی به این سؤالات» به قلم نورالله جویا خبرنگار و فعال رسانه‌ای در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در برخواه بعد از 12 سال حضور نماینده کنونی این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بعد از پیگیری‌های متعدد به‌ویژه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر دولت‌آباد هنوز حریمی برای این شهرستان مشخص نشده است و این اتفاق همیشه جای سؤال بوده است.


وی افزود: بلوار جانبازان به عنوان مسیر جایگزین و پر خطر منطقه صنعتی دولت آباد بعد از بیست سال از شروع پروژه تا این لحظه در حریم شهری اصفهان مسکوت مانده است و متاسفانه بعد از اتمام اجرای مسیر در دولت آباد به یکباره توسط مسئولان مربوطه بر مسیر ابهام گذاشتند و در ادامه خواستار اصلاح مسیر مصوبی شدند.

رئیس اسبق شورای شهر دولت‌آباد تصریح کرد: خیابان پیامبر اعظم دولت‌آباد بعد از ۱2 سال از آغاز در دوره نماینده فعلی حدود ۶ سال توقف کامل داشت و پس از فشار برای شروع مجدد بخش زیرسازی شده قبلی مجدداً اصلاح گردید، دریغ از یک متر پیشرفت فیزیکی پروژه یاد شده.

وی با بیان اینکه یکی از اسفناک‌ترین مشکلات شهرستان برخوار وجود اتباع افاغنه که تاکنون هیچ اقدامی برای حل این مشکل نشده است، بیان داشت: شهرستان برخوار تنها شهرستانی هست که مصوبه اتصال به مترو شهری اصفهان را ندارد و این گوشه دیگری از مظلوم واقع‌شدن آن هست.

حیدریان با بیان اینکه نماینده کنونی با ارائه و اصرار بر برخی پیشنهادها غیرکارشناسی تلاش می‌کند این مسائل و مشکلات را حل‌وفصل کند، خاطرنشان ساخت: راه‌های ارتباطی بین دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار بعد از 12 سال حضور مستمر نماینده فعلی بدون تغییر و توسعه همچنان شاهد تصادفات خطرناکی در آن هستیم که در جای خود مورد بحث است.

این فعال سیاسی بیان داشت: مصلحت‌گرایی، منفعت‌طلبی و ترس بزرگ‌ترین مشکل در قبال انتقاد علنی از عملکرد ایشان در سطح شهرستان برخوار هست که به‌شدت نیازمند تبیین است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #فرمانداران #مردم #جویا #ایران #خبر #استانداری اصفهان #برخوار
ما را دنبال کنید:
+