اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/20    کد خبر: 15726987   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان:

برگزاری مسابقات بازی های تحرکی خبرنگاران اصفهان

برگزاری مسابقات بازی های تحرکی خبرنگاران اصفهان

  مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از برگزاری مسابقات بازی هاي تحرکی با هدف رشد و تعالی خبرنگاران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا ، ناصر بهروان مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از برگزاری پنجمین دوره مسابقات بازی های رایانه ای تحرکی رسانه های استان اصفهان در آبان ماه سال جاری خبر داد.
وی هدف از برگزاری این رویداد ورزشی را افزایش انگیزه بین رسانه های استان عنوان کرد وافزود:این مسابقات به منظور رشد وتعالی خبرنگاران و کاهش اضطراب و استرس وهمچنین تغییر در وضعیت روحی آنها برگزار می شود.
مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان افزود: این مسابقات با رویکرد تفریحی، فرهنگی و ورزشی با همکاری کمیته ورزش های الکترونیک هیات ورزش های همگانی استان اصفهان ، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان و خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان انجام می شود.
بهروان بابیان اینکه مسابقات بازی های رایانه ای تحرکی رسانه های استان اصفهان در دوبخش خانم ها و آقایان برگزار می شود، ادامه داد: نفرات اول تا سوم در مراسم اختتامیه پس از تجلیل به عضویت تیم استان در می آیند .
وی به روند اجرایی برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مسابقات که بر عهده کمیته ورزش های الکترونیک استان اصفهان است، اشاره کرد وافزود: تمام مراحل اطلاع رسانی توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان  و ثبت نام توسط  خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان انجام می شود.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید #
ما را دنبال کنید:
+