اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/14    کد خبر: 15726966   در دسته بندی گزارش نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان؛

امکانات و ظرفیت استان اصفهان برای بازگشت زائران حسینی بسیج شود

امکانات و ظرفیت استان اصفهان برای بازگشت زائران حسینی بسیج شود

  معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در جلسه ستاد اربعین گفت: امکانات و ظرفیت استان اصفهان برای بازگشت زائران حسینی، بسیج شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه ستاد اربعین استان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)گفت: در سراسر کشور به لطف خداوند متعال و اهل بیت(ع) اعزام بی‌نظیر زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با کمترین مشکل در حال انجام است.
وی ادامه داد: برای این مهم اقدامات بسیاری برنامه‌ریزی شده بود که از جمله مهمترین اقدامات می‌توانیم به هماهنگی در حوزه حمل‌ونقل زائران اشاره کنیم.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: اگر ظرفیت استان به کمک اعزام زائران نیامده بود، حمل‌ونقل زائران با سرعت و سهولت انجام نمی‌شد از این رو قدردان همه دست اندرکاران این حوزه هستیم.
جان‌نثاری متذکر شد: در ایام پیش رو علاوه بر ازدحام عزیمت زائران شاهد بازگشت تعداد بسیاری از زوار حسینی نیز هستیم که بایستی طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای بازگشت زائران نیز تمام ظرفیت استان را بسیج کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در برابر زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هر چه داریم در طبق اخلاص می‌گذاریم، در ایام اربعین حسینی تلاش بیشتری را انجام می‌دهیم تا زائران حسینی با کمترین دغدغه به شهرها و محل سکونت خود بازگرداند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با پیشنهاد اداره کل راهداری استان می‌توانیم از فرصت تعطیلی چهارشنبه، پنجشنبه بعنوان آخرین روز کاری هفته و جمعه استفاده کنیم و قریب به ۱۰۰ درصد ناوگان دستگاه‌های اقتصادی استان را در اختیار طرح اداره کل راهداری استان برای بازگشت زائران قرار دهیم.
جان‌نثاری افزود: همچنین می‌توانیم از ظرفیت خودروهای ون و مینی بوس که متعلق به دستگاه‌های استان هستند، برای حمل‌ونقل زائرانی که از استان اصفهان قصد عزیمت به استان‌های همجوار دارند نیز استفاده کنیم.
وی متذکر شد: در حوزه تاکسیرانی نیز، شهرداری تاکسی‌های بین شهری را بسیج کند تا تنوع ناوگان حمل‌ونقل برای زائران وجود داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: همه امکانات استان در این راستا بایستی بسیج شود.
جان‌نثاری با اشاره به مظلومیت زوار پاکستانی اباعبدالله الحسین (ع) گفت: در جوار پایانه‌ها مکان‌هایی برای اسکان موقت هم استانی‌ها و زوار پاکستانی در نظر گرفته شود و به زائران پاکستانی که قصد زیارت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) را دارند به چشم مهمانان ویژه اصفهان نگاه شود‌.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #اربعین #فرمانداران #مردم #جویا #ایران #خبر #استانداری اصفهان #بسیج
ما را دنبال کنید:
+