اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/8    کد خبر: 15726949   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

وزیر صمت عنوان کرد؛

فعالان اقتصادی نخبگان ملت و چکیده سرمایه‌های ملی هستند

فعالان اقتصادی نخبگان ملت و چکیده سرمایه‌های ملی هستند

  وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالان اقتصادی نخبگان ملت و چکیده سرمایه‌های ملی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  شامگاه هفتم شهریورماه، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان، گفت: اصفهان نصف جهان است و در یک روز نمی‌توان ظرفیت‌های این استان را بازدید کرد.
وی ادامه داد: ابتدا موضوع آب در اصفهان به دلیل اهمیت آن مورد بررسی قرار گرفت، در این راستا از طرح انتقال آب از دریای جنوب به استان بازدید کردیم و برای تسریع در روند اجرای این طرح در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.
وزیر صمت عنوان کرد: در ادامه از تعدادی کارخانه صنعتی در استان بازدید داشتیم، خوشبختانه همانگونه که انتظار می‌رفت پیشرفت خوبی در حوزه لوازم خانگی صورت گرفته است.
علی آبادی افزود: از مردم عزیزمان دعوت می‌کنم تا به کالای ایرانی اعتماد کنند و فریب دلالان را نخورند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در جریان این سفر از کارخانه فولاد مبارکه و طرح‌های ارزشمند این کارخانه بازدید داشتیم.
وزیر صمت عنوان کرد: پروژه‌های کیفی در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان مورد تأکید و در اولویت است که جای خرسندی دارد.
علی آبادی اظهار کرد: در ادامه با فعالان اقتصادی استان اصفهان نشستی داشتیم که جلسه بسیار خوبی بود و توانستیم چالش فعالان اقتصادی و صنعتی استان اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم.
وی افزود: با مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی آشنا هستم زیرا سال‌ها در بین آنها بوده‌ام و در این حوزه فعالیت داشته‌ام. همه ما یک ملتیم و دولت تافته جدا بافته از ملت نیست و در واقع همه در یک کشتی هستیم.
وزیر صمت گفت: بسیاری از مشکلات را می‌توان با همراهی بخش خصوصی و پیشنهادات آنان رفع کرد، پذیرای پیشنهادات آنها نیز هستیم.
علی آبادی اضافه کرد: فعالان اقتصادی نخبگان ملت و چکیده سرمایه‌های ملی هستند، روی فعالان اقتصادی برای حل مشکلات موجود حساب کرده‌ایم.
وزیر صمت اظهار کرد: دولت به دنبال باز کردن مهم‌ترین گره‌های تولید است، مشکلات تولید زیاد است اما نقاط مثبتی هم وجود دارد و برای رفع مشکلات باید اولویت‌بندی کنیم.
علی آبادی خاطرنشان کرد: فعالان بخش خصوصی مسائل را با راهکار آن مطرح کنند تا بتوانیم آن را پیگیری و رفع کنیم‌.
تأکید استاندار اصفهان بر رفع چالش فعالان اقتصادی و صنعتی استان در سطح ملی
سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز در این جلسه، عنوان کرد: اصفهان با سایر استان‌ها متفاوت است و این موضوع در نوع و نگرش فعالان اقتصادی استان آشکار است.
وی ادامه داد: تراز مباحثی که در حوزه اقتصادی و صنعتی استان توسط فعالان اقتصادی و صنعتگران مطرح می‌شود ملی است.
استاندار اصفهان با تأکید بر رسیدگی و پیگیری چالش‌ها و مشکلات فعالان اقتصادی و صنعتی استان در سطح ملی، گفت: ما نیز موارد مطرح شده در این جلسه را پیگیری می‌کنیم تا نتیجه مورد نظر فعالان اقتصادی استان حاصل شود.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #وزیر صمت #اقتصاد #استانداری اصفهان #دولت #مردم #ایران
ما را دنبال کنید:
+