اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/3    کد خبر: 15726931   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

نماینده شاهین شهر در مجلس؛

قانون بیمه کارگران ساختمانی منتظر نظر شورای نگهبان است

قانون بیمه کارگران ساختمانی منتظر نظر شورای نگهبان است

  نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی منتظر نظر شورای محترم نگهبان است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسینعلی حاجی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: بهترین فرصت برای خدمت به مردم، زمان فعلی است و هیچ مانعی در این امر مهم وجود ندارد.
وی افزود: اقدامات بسیار خوبی صورت می گیرد ولی برخی افراد با حاشیه سازی این اقدامات مثبت را از نگاه مردم دور می کنند و ذهن مسئولین را تا مدتها درگیر می کنند.
نماینده مردم شاهین شهر و برخوار در مجلس گفت: وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده در باز پس گیری دارایی های کشور و بازگرداندن آن با توجه به تلاش های بسیار زیاد دشمنان، کار بسیار بزرگی انجام دادند.
وی خاطرنشان ساخت: پیشنهاد ما به آقای رئیسی رئیس جمهور کشور این است که با توجه به این گشایش مالی بسیار خوبی که قرار رخ دهد، تدبیری صورت گیرد که سفره مردم بزرگتر و پربارتر شود.
حاجی دلیگانی ادامه داد: نتیجه خوب قانون مجلس، عملکرد درست دولت و شورای نرخ گذاری در خصوص گندم این بود که تولید این کالای راهبردی در سال جاری به بالای ۹ میلیون تن رسید و نسبت به سال های گذشته حدود ۵۰ درصد رشد تولید داشتیم.
وی متذکر شد: تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان شیرینی اینکار بزرگ را در کام آنها تلخ کرد.
نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: نحوه نا درست اجرای رتبه بندی معلمان که پس از سال ها در این دولت و مجلس انجام شد نیز تلخی هایی را بر جا گذاشت.
وی افزود: در سالیان گذشته و دو دولت قبلی هیچ توجهی به رفع کاستی ها در زیر ساخت های اساسی کشور نشد و انتظار ما از دولت سیزدهم  سرعت بخشیدن به رفع این کاستی ها به ویژه در  امر مسکن است
حاجی دلیگانی اظهار داشت: بارها به وزیر راه و شهرسازی گفته ام بین معاونین خود هماهنگی های لازم جهت سرعت بخشیدن به تولید مسکن ضروری است، ما جوابی برای مردم در این زمینه نداریم.
وی افزود: قانون بیمه کارگران ساختمانی منتظر نظر شورای محترم نگهبان است و اگر ایرادی گرفته شود ممکن است یک ماه دیگر به تاخیر بی افتد که این خود باعث تشدید شدن مشکل مسکن است.
وی عنوان داشت: هر کسی باید در هر مسئولیتی که هست بالاترین کارکرد را داشته باشد و بیشترین توان خود را بگذارد.
حاجی دلیگانی گفت: از مسئولین استان انتظار داریم نگاه عادلانه به شهرستان ها داشته باشند و بر اساس واقعیت هر شهرستان برای آنها پروژه تعریف کنند و پیگیر رفع مشکلاتشان باشند
نماینده شاهین شهر در مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس قصد گران کردن بنزین را ندارند ولی برخی از رسانه ها به جهت بر هم زدن افکار عمومی دست به انتشار اخبار کذب میزنند
وی بیان داشت: اعضای شوراهای اسلامی نماینده محلی مردم هستند و رابط میان مردم و دستگاه های اجرایی، به آنها کمک کنید تا مشکلات مردم با سرعت بیشتری مرتفع گردد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #حاجی دلیگانی #مجلس #مردم #ایران #شاهین‌شهر
ما را دنبال کنید:
+