اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/17    کد خبر: 15726863   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

فرماندار شاهین شهر؛

پایان ادامه همکاری با مدیری که مردم شاهین‌شهر از او رضایت نداشته باشند

پایان ادامه همکاری با مدیری که مردم شاهین‌شهر از او رضایت نداشته باشند

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: پایان ادامه همکاری با مدیری که مردم شاهین‌شهر از او رضایت نداشته باشند خواهیم زد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا، سید محمدرضا کاظمی طبا عصر روز گذشته 16 مردادماه در نشست صمیمانه خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای خبرنگار از جمله شهید صارمی اظهار کرد:  از جمله محورهای این نشست قدردانی از زحمات خبرنگاران در طول یک سال گذشته و همراهی آنها با دولت مردمی (سیزدهم) بعد از گذشت دو سال، نزدیک‌شدن هفته دولت، سالگرد اغتشاشات سال گذشته و برگزاری مهم‌ترین رویداد سرنوشت‌ساز در پیشرفت کشور دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌باشد.


وی افزود: در سال 1402 شاهد رشد 25 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نسبت به سال گذشته هستیم و نکته دارای حائز اهمیت در خصوص اعتبارات تخصیص‌یافته این هست که بیشتر مناطق کم‌برخوردار و محروم مورد توجه قرار گرفته‌اند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: از جمله افزایش اعتباری نهادهای اجرایی شهرستان می‌توان به اداره انتقال خون یک هزار و 317 درصد جهت افزایش ساعت کاری کارکنان و خدمات‌رسانی بهتر به مردم، رشد 120 درصد اعتبارات اداره توزیع برق شهرستان جهت رسیدگی بهتر به روشنایی معابر سطح شهر، افزایش حدوداً 300 درصدی فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر جهت فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و در ادامه به ترتیب ثبت‌احوال با 247 درصد، هلال‌احمر با 252 درصد، بنیاد شهید با 100 درصد جهت مناسب‌سازی واحدهای مسکونی والدین شهدا و در پایان اداره کار با 100 درصد جزء بالاترین افزایش بودجه‌های نهادهای اجرایی ما بوده‌اند.

وی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای در اسفندماه امسال را به‌عنوان مهم‌ترین رویداد سال یاد کرد و خاطرنشان ساخت: رسانه‌ها زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را فراهم کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: تفاوت مهم برگزاری این دوره با دوره‌های پیشین به عدم الزام مهر در شناسنامه برمی‌گردد که هر فرد صرفاً با یکی از مدارک کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه و یا شناسنامه به‌صورت آنلاین شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوانی کم‌کاری مدیران در خدمت‌رسانی به مردم برای دولت سیزدهم قابل‌پذیرش نیست و باید پایان یا قید ادامه فعالیت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه را بزند، گفت: در این راستا عملکرد برخی مدیران اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته که مورد تأیید واقع نشده است و به‌زودی شاهد تغییر و تحولات مدیریتی خواهیم بود.

کاظمی طبا با بیان اینکه بیشترین گاز گرفتگی مربوط به حیوانات خانگی می‌باشد نه سگ‌های ولگرد، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلفی از جمله اتباع غیرمجاز، کمبود فضای های درمانی و آموزشی، بهداشت محیط اصناف  بخصوص نانوایی‌ها و نظارت بر املاک دغدغه داریم و به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستیم که این دغدغه‌ها را کم کنیم تا بهتر بتوانیم به مردم ارائه خدمت کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: در حوزه پیگیری پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و دارای اولویت و همچنین رسیدگی به برخی تخلفات در کمیسیون ماده 100 شهرداری شاهین‌شهر بدون ملاحظه اقدامات خوبی در راستای برقرار عدالت صورت‌گرفته است. 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #مردم #دولت #کاظمی طبا
ما را دنبال کنید:
+