اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/6    کد خبر: 15726820   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

رسانه‌های محلی خبر دادند؛

ضرب و شتم نماینده ایلام به دلیل پارتی‌بازی‌های صورت گرفته در شرکت پتروشیمی

ضرب و شتم نماینده ایلام به دلیل پارتی‌بازی‌های صورت گرفته در شرکت پتروشیمی

  رسانه‌های محلی خبر ضرب و شتم بسطامی نماینده ایلام توسط تعدادی در شهرستان چوار به دلیل پارتی‌بازی های صورت‌گرفته در شرکت پتروشیمی را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری صدای جویا از ایلام شب گذشته کانال خبری هزارپیشه با انتشار مطلبی در شبکه‌های اجتماعی از ضرب و شتم علی‌اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام، ایوان، چوار، مهران، ملکشاهی و سرابله در مجلس شورای اسلامی توسط تعدادی افراد از محله شهرستان چوار در یک مراسم ترحیم خبر داد.


این رسانه محلی در ادامه اضافه کرده است عصر روز گذشته 5 مردادماه 1402 علی‌اکبر بسطامی در مراسم تشییع و تدفین یکی از اهالی شهرستان چوار که اخیراً از شرکت پتروشیمی ایلام اخراج شده و خودکشی کرده است حضور یافته و متوفی پس از آگاهی از حضور نماینده ابتدا با وی نسبت به بی‌عدالت‌ها، پارتی‌بازی‌ها و رانت‌های موجود در شرکت یاد شده مشاجره و پس از شدت گرفتن مشاجره درگیر و او را به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بنابراین گزارش برادر نماینده نیز وی را در این مراسم همراهی و در این درگیری مشارکت داشته است.

نماینده‌های استان اخیراً در حوزه انتخابیه حضور فیزیکی خود را پر رنگ نموده و شرکت در مراسمات را در رأس برنامه‌های خود قرار داده‌اند.  درگیری با نماینده یاد شده در زادگاه خود و توسط مردم حوزه انتخابیه‌اش جای بسی تأمل دارد.

تاکنون این خبر توسط هیچ نهاد رسمی رد یا تایید نشده است.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #نماینده #ایلام #مردم #جویا #چوار #انتخابات #سیاسی
ما را دنبال کنید:
+