اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/2    کد خبر: 15726808   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

در گفت‌وگو با صدای جویا؛

بی‌توجهی مدیران مخابرات ایران به مطالبات به حق بازنشستگان خود

بی‌توجهی مدیران مخابرات ایران به مطالبات به حق بازنشستگان خود

  پژوهشگر رسانه و از بازنشستگان مخابرات اصفهان گفت: مدیران شرکت مخابرات ایران نسبت به مطالبات به حق بازنشستگان بی‌توجه هستند.

بهمن توکلی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری صدای جویا ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت آقا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: امروز دوشنبه دوم مردادماه جمعی از پیس کسوتان و بازنشستگان اداره مخابرات استان اصفهان با تجمع صنفی و اعتراضی خود مقابل ساختمان مرکزی این شرکت در چهارباغ بالا به بی‌توجهی و وعده‌های بدون عمل مدیران و مسئولان به مطالبات خود خواستار استعفای مدیرعامل مخابرات اصفهان شدند.


وی افزود: تجمع‌کنندگان اجرای بدون تنازل آیین‌نامه ۲۴/ ۸۹ را تنها راحل مشکلات پیش‌کسوتان و کارکنان مخابرات دانستند و همچنین رفع مشکل بیمه تکمیلی را حق قانونی خود عنوان کردند.

پژوهشگر رسانه و از بازنشستگان مخابرات اصفهان تصریح کرد: این اتفاق در حالی است که به دلایل درخواست مسئولان چندین هفته تجمع برگزار نشد؛ ولی هیچ‌گونه اقدامی هم در جهت رفع مشکلات بازنشستگان این شرکت پر طمطراق صورت نگرفت .

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران بیش از ۴۹ هزار بازنشسته دارد، بیان داشت: تجمع‌کنندگان صنفی و اعتراضی که بازنشستگان مخابرات بودند خواستار تحول اساسی در شرکت مخابرات ایران بودند.

وی افزود: برخی از همکاران اظهار داشتند درصورتی‌که سهام‌دار عمده و مدیران مخابرات ایران قادر به نگهداری و مدیریت پیش‌کسوتان خود نیستند به این وضعیت تأسف‌بار خاتمه داده و از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی تقاضا داریم پیش‌کسوتان مخابرات را به زیر مجموعه بازنشستگان وزارت ارتباطات برگردانند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #مخابرات #ایران #اصفهان #بازنشستگان #اجتماعی #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+