اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/3    کد خبر: 15726802   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

جویا خبرنگار و فعال رسانه ای خواستار شد؛

استاندار اصفهان به این دو پرسش از شاهین‌شهر و میمه پاسخ دهد

استاندار اصفهان به این دو پرسش از شاهین‌شهر و میمه پاسخ دهد

  جویا خبرنگار از مرتضوی استاندار اصفهان خواست به قطع همکاری فرمانداری شاهین‌شهر با برخی پرسنل اداری و همچنین عدم فعال‌شدن پروژه نمایشگاهی خودرو شهر گز پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله خبرنگار و فعال رسانه‌ای طی توئیتی(ویراستی) دو سؤال از سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و مسئول کمیته اطلاع رسانه‌ای استانداری اصفهان در خصوص شهرستان شاهین‌شهر  و میمه به شرح زیر پرسیده است؛


اولین پرسش: آقای مرتضوی در جایگاه نماینده دولت سیزدهم و استاندار اصفهان لطفاً به این سؤال پاسخ دهید، به‌عنوان نمونه چگونه یک خانمی به نام «فاطمه هاشمی» که چند ماه پیش در سامانه سامد نیز به‌صورت تلفنی با شما صحبت و قول پیگیری حل مشکل نامبرده را داده بودید، بعد از گذشت 16 سال از فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر  و میمه با نامبرده قطع همکاری و عذر وی را می‌خواهند؟ لطفاً در ادامه بفرمایید، چگونه 16 سال پیش موفق شده است که در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه که زیر مجموعه استانداری اصفهان و وزارت کشور هست به‌کارگیری شود که امروز بعد از گذشت 16 سال باید با وی قطع همکاری کنند؟ آیا این اتفاق بازی با آبروی افراد نیست؟


دومین پرسش: شهرک نمایشگاهی خودرو شهر گزبرخوار به مستند پیوست که مصوبه کار گروه زیر بنائی استانداری اصفهان را در 1396 دارد و در آن زمان کاربری اراضی کشاورزی به نمایشگاهی تغییر پیدا کرده است، چرا هم اکنون راه اندازی این پروژه مهم که موجب ساماندهی معابر شهر گزبرخوار، اشتغال زایی بالای جوانان و قانون مند کردن خرید و فروش خودروهای سورای و همچنین نظار بیشتر بر آنها می شود در حاله ای از ابهام قرار گرفته است؟ 


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز
ما را دنبال کنید:
+