اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/30    کد خبر: 15726798   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

مدیر خانه مطبوعات اصفهان؛

آغاز ثبت‌نام مسکن خبرنگاران استان اصفهان

آغاز ثبت‌نام مسکن خبرنگاران استان اصفهان

  مدیرخانه مطبوعات اصفهان گفت: اعضای خانه مطبوعات و همسرشان که فاقد سند رسمی زمین و واحد مسکونی هستند، تا پنجشنبه ۵ مرداد د برای ثبت‌نام مسکن فرصت دارند.

ناصر بهروان در گفت‌وگو خبرنگار اقتصادی صدای جویا در اصفهان با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و صفر اظهار کرد: اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از تاریخ پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به پورتال خانه مطبوعات استان به آدرس khmisf.ir ، ثبت‌نام مسکن خبرنگاران را انجام دهند.


وی ادامه داد: خبرنگاران از قشر فرهیخته جامعه هستند و از بنیه مالی بسیار کمی برخوردارند و نیاز بود به‌منظور فراهم‌آوردن زمینه مناسب برای خانه‌دار شدن آنها، با تلاش و پشتکار و پیگیری کارگروه مسکن خانه مطبوعات، فرصتی برای صاحب‌خانه شدن اعضا فراهم شود.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: اعضای کارگروه مسکن خانه مطبوعات پس از رایزنی‌های متعدد در چند ماه گذشته و دیدار با مدیران مسکن استان و بررسی گزینه‌های مختلف تأمین مسکن، به این نتیجه رسیدند که بنا بر پیشنهاد مدیرکل بنیاد مسکن استان بهترین گزینه در شرایط فعلی تهیه لیست متقاضیان واقعی مسکن از طریق ثبت‌نام درخواست‌کنندگان و پایش آنها است و قول همه‌گونه همکاری و مساعدت در این زمینه را دادند.

وی افزود: اعضای خانه مطبوعات استان و همسرشان که فاقد سند رسمی زمین و واحد مسکونی هستند، تا پنجشنبه ۵ مرداد فرصت دارند با مراجعه به پورتال خانه مطبوعات استان ثبت‌نام نموده و پس از پایش اولیه، لیست متقاضیان برای مراحل بعدی را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دهند.

بهروان با تأکید بر اینکه تلاش‌های خوبی برای حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران به کار بسته‌ایم، ادامه داد: نام متقاضیان مسکن و همسرشان، از مراجع چهارگانه مسکن استعلام و در صورت دارا بودن شرایط، اقدام بعدی انجام می‌شود.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #خبرنگاران #اصفهان #ایران #مردم #جویا #مسکن #زمین
ما را دنبال کنید:
+