اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/26    کد خبر: 15726783   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

فرماندار شاهین شهر؛

تغییر مدیر گاز شاهین شهر به خاطر عدم خدمت رسانی به مردم / مشارکت همه احزاب سیاسی برای انتخاباتی پرشور

تغییر مدیر گاز شاهین شهر به خاطر عدم خدمت رسانی به مردم / مشارکت همه احزاب سیاسی برای انتخاباتی پرشور

  فرماندار شاهین شهر و میمه گفت:همه مدیران ادارات مختلف سطح شاهین‌شهر و میمه بدانند اگر عملکرد آنها در همه حوزه‌ها مورد رضایت مردم نباشد از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

به  گزارش پایگاه خبری صدای جویا به نقل از موج اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طباء با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری آقا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از مدیران و نهادهای اجرایی سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه عملکرد رئیس اداره گاز در راستای اهداف و سیاست‌های دولت مردمی مورد پذیرش قرار نگرفت به همین خاطر طی نامه‌ای به ابوالقاسم عسکری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان اصفهان خواستار تغییر و جابه‌جایی وی شدیم.


وی افزود: این اتفاق تنها مختص مدیر یک نهاد یا سازمان اجرایی نیست و همه مدیران ادارات مختلف سطح شاهین‌شهر و میمه باید بدانند اگر عملکرد آنها در همه حوزه‌ها مورد رضایت مردم نباشد و نسبت به اخطارها بی‌توجه باشند بدون هیچ‌گونه تعارفی عذر آنها را از ادامه فعالیت در این شهرستان خواهم خواست.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه در برخی اماکن عمومی مشاهده می‌کنیم عده‌ای قلیل از جهات مختلف شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: شهر شاهین‌شهر به شهر اقوام مختلف ایرانی نه‌تنها در داخل کشور بلکه در مرزهای  خارج از کشور نیز مشهور است و در طول تاریخ رعایت پوشش و شئونات اسلامی از سوی بانوان ایرانی زبان زد عام و خاص بوده است به همین خاطر از آن دسته از بانوانی که این امر را رعایت نمی‌کنند استدعا دارم نسبت به پوشش خود حساسیت بیشتری به خرج بدهند چرا که بانوان شاهین‌شهر به همیشه در صحنه بودن، فعال، موفق و هنرمند مشهور بوده و هستند.

وی با بیان اینکه حجاب تضمین‌کننده سلامت جامعه ومصونیت آن در برابر حیله شیطانی و تهاجم فرهنگی است بر حمایت از آمران به معروف تأکید کرد و گفت: اخیراً در بستان انقلاب شاهین‌شهر مشاهده کردیم که چند نفر از اراذل و اوباش در اقدامی ناجوانمردانه آمران به معروف را به‌شدت مجروح و از محل متواری شده بودند که سریعاً با اقدامات اطلاعاتی که صورت گرفت شناسایی و با آنها برخورد شد.

کاظمی طباء با تأکید بر اینکه به‌شدت مخالف برگزاری جلسات فرسایشی و بدون خروجی بوده و هستم، افزود: هم خودم و هم سایر همکاران تمام تلاش خود را بکار بسته‌ایم که جلساتی را که در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه تشکیل می‌شود راهبرد اصلی و مهم دولت سیزدهم را تبیین و از حق و حقوق مردم دفاع کنیم.

وی در ادامه گفت: از هیات عزاداری در ماه محرم و صفر تقاضا دارم در راستای منویات مقام معظم رهبری به‌خوبی دستاوردهای مهم کربلا و نهضت آقا عبدالله الحسین (ع) را برای مردم تبیین کنند و مسئولان هیات اجازه ندهند برخی مدعیان این واقعه مهم و نجات دهنده اسلام را با افراط و تفریط گری به حاشیه ببرنند.

فرماندار شاهین شهر و میمه به انتخابات اسفندماه سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: انتخابات مربوط به اصل نظام و هویت ایرانی و اسلامی ماست و هر کسی که به ایران علاقه دارد باید در انتخابات شرکت کند.

وی با بیان اینکه از رسانه‌ها تقاضا دارم که فضای انتخابات را با ارائه گزارش، یادداشت یا مصاحبه‌های خبری از مردم و رجال مختلف سیاسی گرم کنند، بیان داشت: دشمن برای کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای نقشه کشیده است و ما باید این نقشه را خنثی‌سازی کنیم.

کاظمی طبا با تأکید بر بی طرفی در انتخابات به عنوان مسئول اجرایی تصریح کرد: همه احزاب و جناح های مختلف سیاسی و همچنین فعالین فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی باید برای برگزاری یک انتخابات آزاد و پرشور از هم اکنون پای کار بیایند.

وی یادآور شد: امروز طی مراسمی از زحمات ۷ ساله موسی شریفی، روح الله افشاریان به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان معرفی گردید.

 

 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #شاهین شهر #اخبارروز #فرماندار #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+