اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/21    کد خبر: 15726761   در دسته بندی یادداشت نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

یادداشت؛

شورای شهر ایلام اسمش فقط اسلامی است؛ اما هیچ شباهتی با آن ندارد

شورای شهر ایلام اسمش فقط اسلامی است؛ اما هیچ شباهتی با آن ندارد

  خبرنگار فعال ایلامی گفت: شورای شهر ایلام اسمش فقط اسلامی است؛ اما هیچ شباهتی با آن ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، فرشته سنجیده خبرنگار ایلامی طی یادداشتی با عنوان «شورای شهر ایلام اسمش فقط اسلامی است؛ اما هیچ شباهتی با آن ندارد» به حاشیه‌های اخیر شورای شهر ایلام واکنش نشان داده است و به شرح زیر آورده است؛


از حواشی زیاد و بی‌تفاوتی به شهر اسلام تا اتهام مالی و دستگیری برخی اعضاء آیا این شورا از این همه تصویر شهید در خیابان‌های ایلام خجالت نمی‌کشند؟ آیا از آیه قرآن که بر دیوار ساختمان شورا نقش بسته خجالت نمی‌کشند؟

اعضای شورای شهر ایلام از روز برگزاری انتخابات انگار تصمیمش بر این بود که بیشتر درگیر حواشی بی‌منطق و توجه به امور شخصی و منفعت‌طلبی باشد تا وضعیت شهر و شهروندان.

شورایی که بارها و مخصوصاً در انتخاب شهردار نشان داد که اولویت اولش نگاه قومی و منفعت شخصی است، نشان داد که اصلاً هیچ درک درستی از وظایف خود ندارند، نشان داد که هنوز باید برایشان کلاس درس گذاشته شود که برای چه کاری اینجا هستند، نشان داد که هیچ‌کس به‌خاطر منافع خود و دوستانشان کوتاه نمی‌آید و هر کس ساز خود را می‌زند و هیچ شباهتی به یک شورای چند نفره که کارش هم‌فکری و مشورتی است ندارد.

این شورا یک تلنگر محکم به مسئولین تأیید صلاحیت هم زد که شورای شهر را ناچیز نبینند و در تأیید صلاحیت نامزدهای آن بیشتر سخت‌گیری و توجه کنند، چرا که تایید افرادی این‌چنینی نه‌تنها هزینه سختی بر روی دست شهر می‌گذارد که اعتماد عمومی را نیز خدشه‌دار می‌کند.

کسانی در کسوت شورای شهر قرار گرفته‌اند که برخی از آنها برای تصاحب صندلی‌اش آرای زیادی را خریداری کردند و تلاش‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برای دقت و بررسی بیشتر در روند انتخاب این افراد نیز راه به جایی نبرد.

آیا این شورا در شان مردم ایلام است؟ آیا این شورا از این همه تصویر شهید در خیابان‌های ایلام خجالت نمی‌کشند؟

آیا از آیه قرآن که بر دیوار ساختمان شورا نقش بسته خجالت نمی‌کشند؟ آیا از مردمی که فضای نامناسب شهری را به‌خاطر توپ انداختن‌های شورا و شهرداری به زمین همدیگر تحمل می‌کنند خجالت نمی‌کشند؟

آقایان شورا چند سال است که به تنها چیزی که فکر نکرده‌اید وضعیت شهر و مشکلات شهروندان است، البته وقتی اصلاً ندانی برای چه چیزی به اینجا آمده‌ای نباید بیشتر از این هم انتظار داشت، بعد از دو سال خبرها می‌گویند به‌خاطر مسائل مالی دستگیر شده‌اید، بعد از دوسال از گوشه و کنار خبر می‌آید و از دیگ پر از پول سخن می‌گویند!

چند سال است یک شهر با هزاران نفر جمعیت را معطل تصمیمات مزخرف خود کرده‌اند و با خجالت و پررویی کسی هم از اعضای شورا از این شرایط متاسف نیست!

ضمن انتظار به حق مردم برای نظارت بیشتر بر شورای اسلامی شهر ایلام که هیچ نشانی از شورای اسلامی بودن در آن وجود ندارد، از دادستان محترم ایلام و مسئولان قضایی که نسبت به این قضیه ورود پیدا کردند تقاضا داریم که برای احقاق حق مردم ایلام با قدرت نسبت به کوتاهی‌ها و جرم‌هایی که برخی از اعضا شورا مرتکب شده‌اند مماشاتی نداشته باشند و برابر قانون با آنها برخورد شود.

در پایان لازم به ذکر است این نکته را به یکی از اعضای انقلابی نمای شهر ایلام که روزی ما را به خاطر مطالبه گری از شورا به شیرینی خوردن از شهرداری متهم کرد یادآوری کنیم که دیگر دست از رفتارهای دروغین و مدعی انقلابی بودن بردارد و بیشتر از این هزینه روی دست جریان واقعی انقلابی نگذارند، البته نمی‌دانیم شما که در بازداشت هستید پیاممان را دریافت می‌کنید یا خیر!!

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #ایلام #شورا #شهر #مردم #ایران #خبرنگارایلامی #صدای_ایلام
ما را دنبال کنید:
+