اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/18    کد خبر: 15726755   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

در سه ماهه نخست امسال اتفاق افتاد؛

۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی

۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی

  طی سه ماهه نخست امسال ۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید مصطفی انوری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: در این مدت برای ارائه ۱۶۷ خدمت عمرانی در زمینه خرید، احداث، تعمیر و بازسازی منازل مددجویان اعتباری بالغ بر ۸میلیارد و ۴۴۲میلیون تومان پرداخت شده است.
سید مصطفی انوری به تشریح خدمات عمرانی پرداخت و ادامه داد: در این مدت ۳۸ مورد احداث مسکن و فضاهای جانبی، ۵۸ مورد خرید مسکن و ۷۱مورد برای تعمیرات منازل مددجویان خدمت رسانی شده است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار در زمینه احداث مسکن و فضاهای جانبی منازل مددجویان پرداخت شده، افزود: برای ۳۸ مورد احداث منازل مددجویی طی سه ماهه نخست امسال بیش از ۵ میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان پرداخت شده است.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از خیران برای کمک به تامین سرپناه امن نیازمندان، گفت: در شرایط فعلی با توجه به افزایش قیمت هزینه ساخت مسکن و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت، مشارکت خیران و نیکوکاران ضرورتی است که می تواند در تحقق این مهم موثر باشد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #مددجو #کمیته امداد #اصفهان #جویا #کمک #حمایت
ما را دنبال کنید:
+